- Windows versie:7
Internet Provider:ziggo
Spotnet versie: 1.5
Met welk programma download je:?
Wat is het probleem?volgens de handleiding regelt spotnet alles. ik kan nu een nzb niet openen. wel opslaan maar dan is het een onbekende file. moet Sabnzbd apart worden geinstalleerd of zit dit in spotnet?
installatie spotnet
Moderator: Moderator Team
-
installatie spotnet
Re: installatie spotnet
wordt bij spotnet meegeleverd en geinstalleerd. Wat voor foutmelding krijg je precies en hoe heb je je download knop ingesteld?
-
deze stond eerst op downloaden maar dan kreeg ik een time-out melding. hij staat nu op openen en dan krijg ik een melding dat hij het niet kan openen omdat de file niet herkend wordt.
probeer eens na een herstart en misschien ook even een andere spot, kan ook aan de NZB van die bewuste spot liggen
-
ik heb de computer al diverse keren opnieuw opgestart. dit probleem heb ik al sinds twee weken. heb ook al diverse spots geprobeerd. als ik de nzb opsla, is het icon een wit blaadje. het type file wordt dus niet herkend dus lijkt het of Sabnzbd niet is geinstalleerd. maar omdat ik heb gelezen dat je deze niet zelf moet installeren, heb ik dit ook niet gedaan.
als ik de nzb open met wordpad staat er netjes een compleet script.
als ik de nzb open met wordpad staat er netjes een compleet script.
ok - wellicht wordt NZB niet geassocieerd met SABnzbd (wat vreemd is na installatie Spotnet)
wat je kan doen is volgende:
sla een NZB lokaal op (bureaublad oid)
rechtermuisklik - openen met
standaardprogramma checkbox aanvinken
SABnzbd.exe selecteren uit c:\program files\spotnet
als het goed is start SABnzbd dan ook gelijk met je download
en kun je in spotnet de voortgang zien
en zou je spots direct moeten kunnen downloaden
ik hoor het wel
wat je kan doen is volgende:
sla een NZB lokaal op (bureaublad oid)
rechtermuisklik - openen met
standaardprogramma checkbox aanvinken
SABnzbd.exe selecteren uit c:\program files\spotnet
als het goed is start SABnzbd dan ook gelijk met je download
en kun je in spotnet de voortgang zien
en zou je spots direct moeten kunnen downloaden
ik hoor het wel
-
gedaan wat je zei. de nzb icon is nu een vel papier met het Sabnzbd logo.
Als ik nu de downloadknop instel op openen krijg ik geen melding maar ik zie ook niks verder gebeuren. dit zelfde gebeurt als ik de nzb opsla en dan dubbelklik. Als ik de knop instel op downloaden krijg ik de melding -Unable to connect to the remote server-.
Als ik nu de downloadknop instel op openen krijg ik geen melding maar ik zie ook niks verder gebeuren. dit zelfde gebeurt als ik de nzb opsla en dan dubbelklik. Als ik de knop instel op downloaden krijg ik de melding -Unable to connect to the remote server-.
was ik al beetje bang voor. Heb je ander download program of misschien zelfs SABnzbd eerder op deze computer gehad?
-
is net een nieuwe schone computer.
ik heb wel twee weken geleden eerst spotnet 1.5.6 gedownload en geprobeerd te installeren maar daar kreeg ik een foutmelding dat de file corrupt was en ik het opnieuw moest proberen. na nog twee mislukte pogingen heb ik versie 1.5.3 gedownload en geinstalleerd. deze versie draai ik nu.
ik heb wel twee weken geleden eerst spotnet 1.5.6 gedownload en geprobeerd te installeren maar daar kreeg ik een foutmelding dat de file corrupt was en ik het opnieuw moest proberen. na nog twee mislukte pogingen heb ik versie 1.5.3 gedownload en geinstalleerd. deze versie draai ik nu.
graag even netjes eraf halen (configuratie - programma's)
en SN 1.56 installeren ajb, gewoon vanaf hier:
http://www.spot-net.nl/
en SN 1.56 installeren ajb, gewoon vanaf hier:
http://www.spot-net.nl/