Windows versie:xp Usenet Provider:news.tele2.nl Internet Provider:tele2 Wanneer ontstond het probleem?bij installeren Spotnet versie: nieuwste Met welk programma download je: Heb je onlangs iets veranderd aan je instellingen?nee Wat is het probleem?slaat vast bij installeren bi 47693 spots
fout melding System out of memory Exeption
kan spots niet updaten geen headers aanezig
gerstr schreef:probeer maar even je .... .spots file (in verborgen folder c:\programdata\spotnet) te hernoemen
spotnet opstarten
je provider gegevens invoeren
testen
laat even weten ajb
kan door jou aangegeven file niet vinden heb verborgen bestanden ingeschakeld
heren bedankt ,nog niet gelukt ,geloof in karma en het programma en ik zijn niet compatibel,
het idee is goed veel plezier ermee maar ik moet me toch maar aan boeken houden.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.