Nieuwe FTD opvolger?
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Wondernews
- Internet: Online.nl
Nieuwe FTD opvolger?
Zojuist gelezen in een e-mail die ik kreeg.
Nou gaat het mij om de tekst die in het rood geschreven is.
Iemand een idee over welk programma dat gaat.
Beste Leden, Piratenvriendjes en vriendinnetjes,
Het wordt me toch wat he met al die Spotnets, Spoltlites, Spotwebs. Heeft die Tim Kuik toch nog iets goeds gedaan, indirect, FTD weg en er komen er tig voor terug. Jammer alleen dat al die klonen van elkaar met dezelfde inhoud komen, dus de keuze gaat vallen op diegene die lekker werken, snel, zonder te veel te hoeven klooien met instellen. Makkelijk zonder verplichting een filmpie binnenhalen!
Van de week kwam de OnlineFTD, vandaag de FTDWorld, en we hadden de al eerder genoemde Spotnet, Spotlite en Spotweb, en dan is er ook nog een NZBSpot begreep ik?
Binnenkort komt er nog eentje, zou dat dan de overtreffende trap gaan worden. Ach de maker kennende en het team wat er achter komt te staan, misschien wel. Dr wordt in ieder geval hard aan gewerkt.
Nou gaat het mij om de tekst die in het rood geschreven is.
Iemand een idee over welk programma dat gaat.
Beste Leden, Piratenvriendjes en vriendinnetjes,
Het wordt me toch wat he met al die Spotnets, Spoltlites, Spotwebs. Heeft die Tim Kuik toch nog iets goeds gedaan, indirect, FTD weg en er komen er tig voor terug. Jammer alleen dat al die klonen van elkaar met dezelfde inhoud komen, dus de keuze gaat vallen op diegene die lekker werken, snel, zonder te veel te hoeven klooien met instellen. Makkelijk zonder verplichting een filmpie binnenhalen!
Van de week kwam de OnlineFTD, vandaag de FTDWorld, en we hadden de al eerder genoemde Spotnet, Spotlite en Spotweb, en dan is er ook nog een NZBSpot begreep ik?
Binnenkort komt er nog eentje, zou dat dan de overtreffende trap gaan worden. Ach de maker kennende en het team wat er achter komt te staan, misschien wel. Dr wordt in ieder geval hard aan gewerkt.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: Nieuwe FTD opvolger?
Eerst zien, dan geloven zou ik zeggen
. Doel je hiermee op een comeback van FTD?

-
- Supporter
- Usenet: Sunny
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 110
zal wel TAFKAFTD zijn.
The Application Formerly Known As FTD, hahahhaha
The Application Formerly Known As FTD, hahahhaha
- GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
- "I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
- Spam Be Gone-SN, Filter Editor-SN, Spotnet Themes, Spotweb Easy R.C. 2, Board rules
-
- Usenet: Wondernews
- Internet: Online.nl
StripHeldNL schreef:Eerst zien, dan geloven zou ik zeggen. Doel je hiermee op een comeback van FTD?
Ik zou het niet weten.
Hoop dat er iemand is die meer weet.
-
Ze maken misbruik van de naam FTD en doen helaas geen moeite om aan te geven dat FTD er niets mee van doen heeft.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
-
Wees blij dat het uit 1 bron komt. Dit heeft als gevolgt dat er meer aanbod is dan overal een beetje verspreidtChevy93 schreef: Jammer alleen dat al die klonen van elkaar met dezelfde inhoud komen, dus de keuze gaat vallen op diegene die lekker werken, snel, zonder te veel te hoeven klooien met instellen. Makkelijk zonder verplichting een filmpie binnenhalen!
Trouwens er is nog een windows client: http://uspotted.nl
-
- Leeftijd: 41
Toch is SpotNet / SpotWeb / SpotLite de grootste 

Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
It's just me, nothing more nothing less
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Ja Spotx is gewoon de grootste. Denk ook niet dat FTD het voor elkaar gaat krijgen de database, en de gebruikers op het usenet krijgt, en verwacht ook niet dat ze het van plan zijn...
De tijd zal het leren, die twee FTD-cloons (waarvan die van nl-noob echt goed gemaakt) stellen ze niet echt veel voor.
De tijd zou het leren, geef me nu maar spotnet/spotlite
.
Btw, dat uspottet ziet er nog wel goed uit, ook qua site. Ik ga ns bekijken (alleen die naam, niet echt orgineel
).
De tijd zal het leren, die twee FTD-cloons (waarvan die van nl-noob echt goed gemaakt) stellen ze niet echt veel voor.
De tijd zou het leren, geef me nu maar spotnet/spotlite

Btw, dat uspottet ziet er nog wel goed uit, ook qua site. Ik ga ns bekijken (alleen die naam, niet echt orgineel

-
FTD heeft een mail gestuurd naar al hun leden, ze zijn weer in de lucht:
www.ftdworld.com - site is nog wel een beetje traag.
www.ftdworld.com - site is nog wel een beetje traag.