kan geen verbinding maken
Moderator: Moderator Team
-
kan geen verbinding maken
Ik Heb spotnet geinstaleerd en ik kan achter elkaar films binnen halen tot vorige week.
Nu kan ik 1film binnen halen,moet wachten tot die klaar is en dan pas de volgende.
Als ik de tweede film wil kijken of binnen halen dan geeft hij het volgende aan:
Kan geen verbinding maken
Maximaal aantal verbindingen bereikt.
Ik heb hem al verwijdert en op nieuw geinstaleerd 1.5.6.
Ik gebruik tweaknews.en windows7 32 bit.
Nu kan ik 1film binnen halen,moet wachten tot die klaar is en dan pas de volgende.
Als ik de tweede film wil kijken of binnen halen dan geeft hij het volgende aan:
Kan geen verbinding maken
Maximaal aantal verbindingen bereikt.
Ik heb hem al verwijdert en op nieuw geinstaleerd 1.5.6.
Ik gebruik tweaknews.en windows7 32 bit.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: kan geen verbinding maken
Kijk 'ns of je ook draadjes hebt open staan bij programma's als GrabIt/SabNZBD etc.
Heb je dat? Dan moet je ze ff afsluiten en klaar
! (wil je de moeilijke uitleg hoe je met twee programma's tegelijk wild downloaden, zeg het ff).
Heb je dat? Dan moet je ze ff afsluiten en klaar

-
Ik heb hetzelfde probleem.
Ik kan maar 1 film tegelijk aan klikken om te downloaden.
Er draait geen ander downloadprogramma, dus daar kan het niet in zitten.( of er moet iets verborgens zijn)
Nu is mij wel een ander ding opgevallen. Ik heb de ftdlook genomen en er werd ook gezegd dat ik handmatig de serverinstelling kon wijzigen. Dit heb ik gedaan. Nu verschijnt er bij de instellingen 9 threads ipv de opgegeven 8.
Zit hier misschien een probleem? Ik vind het vervelend dat ik maar per film kan aanklikken.
Ik zou het liefst Spotnet willen bekijken, willen aanklikken wat ik wil en downloaden maar.
Ik heb wel het idee dat er minder aangeboden word dan op FTD of is dat afhankelijk van de server waar je downloadt? (Lightingusenet)
Wie weet hier een oplossing voor?
Er draait geen ander downloadprogramma, dus daar kan het niet in zitten.( of er moet iets verborgens zijn)
Nu is mij wel een ander ding opgevallen. Ik heb de ftdlook genomen en er werd ook gezegd dat ik handmatig de serverinstelling kon wijzigen. Dit heb ik gedaan. Nu verschijnt er bij de instellingen 9 threads ipv de opgegeven 8.
Zit hier misschien een probleem? Ik vind het vervelend dat ik maar per film kan aanklikken.
Ik zou het liefst Spotnet willen bekijken, willen aanklikken wat ik wil en downloaden maar.
Ik heb wel het idee dat er minder aangeboden word dan op FTD of is dat afhankelijk van de server waar je downloadt? (Lightingusenet)
-
Laat even je servers.xml zien zonder wachtwoord en gebruikersnaam aubcobra1 schreef:Ik heb hetzelfde probleem.
cobra: kun je even de inhoud van je servers.xml hier posten (zonder wachtwoorden) ajb zoals gevraagd?
-
StripHeldNL schreef:Kijk 'ns of je ook draadjes hebt open staan bij programma's als GrabIt/SabNZBD etc.
Heb je dat? Dan moet je ze ff afsluiten en klaar! (wil je de moeilijke uitleg hoe je met twee programma's tegelijk wild downloaden, zeg het ff).
Hallo stripheldnl Ik heb grabit wel op mijn bureaublad staan maar ik gebruik hem niet.
omdat dat bij Spotnet niet hoef.
En ik begrijp ook niet ..Draadjes open staan...??
iK BEN NOG STEEDS EEN LEEK.
Dus als je het anders wil uitleggen graag in gewone taal?
Vriendelijk bedankt alvast
ja sorry vanuit de operatie reageren we soms snel en technisch. Lees dit even ajb:
viewtopic.php?f=6&t=1120
en laat weten of je het werkend hebt ok?
viewtopic.php?f=6&t=1120
en laat weten of je het werkend hebt ok?
-
Gelezen in kladblok:gerstr schreef:cobra: kun je even de inhoud van je servers.xml hier posten (zonder wachtwoorden) ajb zoals gevraagd?
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.lightningusenet.com" Username="***@lightningusenet.com" Password="*****" Port="119" SSL="0" Connections="8" />
<Server Type="Uploads" Server="news.lightningusenet.com" Username="****@lightningusenet.com" Password="*****" Port="119" SSL="0" Connections="8" />
</Spotnet>
Dit zijn mijn instellingen. Had zojuist de link onderaan al even bekeken en aanpassingen gemaakt in servers.xml
Dit hielp bij een 2e download, de 3e kreeg ik opnieuw een foutmelding. Nu heb ik in Spotnet, onder provider, mijn verbindingen op 4 gezet. Nu pakt Spotnet ook de 3e download, maar gaat het nu blijkbaar tenkoste van de snelheid.
Hieronder mijn aangepast servers.xml: (gelezen in kladblok)
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.lightningusenet.com" Username="****@lightningusenet.com" Password="***" Port="119" SSL="0" Connections="5" />
<Server Type="Uploads" Server="news.lightningusenet.com" Username="****@lightningusenet.com" Password="***" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Dit is wat server.xml laat zien als ik het aanklik (opent in browser) nadat ik in Spotnet de verbindingen weer op 8 gezet heb:
- <Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news.lightningusenet.com" Username="###@lightningusenet.com" Password="##" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.lightningusenet.com" Username="##@lightningusenet.com" Password="##" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="news.lightningusenet.com" Username="####"@lightningusenet.com" Password="####" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
IK hoop dat dat dit wat duidelijkheid geeft. Alvast bedankt!!
ja, dat is dus idd hoe spotnet werkt en goed dat je in de materie hebt ingelezen.
Ik dus ook handmatig (lees kladblok) even de servers.xml veranderen in het volgende:
<Spotnet>
<Server Type="Downloads" Server="news.lightningusenet.com" Username="****@lightningusenet.com" Password="***" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
<Server Type="Uploads" Server="news.lightningusenet.com" Username="****@lightningusenet.com" Password="***" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
dan bestand servers.xml bewaren en even op alleen lezen zetten (rechter muisklik-eigenschappen-alleen lezen). Dan schrijft Spotnet er geen andere dingen in en heb je zelf even meer controle. Laat je even weten?
Ik dus ook handmatig (lees kladblok) even de servers.xml veranderen in het volgende:
<Spotnet>
<Server Type="Downloads" Server="news.lightningusenet.com" Username="****@lightningusenet.com" Password="***" Port="119" SSL="0" Connections="6" />
</Spotnet>
dan bestand servers.xml bewaren en even op alleen lezen zetten (rechter muisklik-eigenschappen-alleen lezen). Dan schrijft Spotnet er geen andere dingen in en heb je zelf even meer controle. Laat je even weten?
-
Spotnet draait, download nu 1 film en heeft 3 spots in de wachtrij staan.
In de eerste instantie kon er maar 1 spot in de wachtrij, toen heb ik Spotnet afgesloten en opnieuw opgestart. Toen kon ik nog 2 spots er achter zetten. Dit is hoe ik het graag wil
Blijft mijn 2e vraag nog openstaan. Verbeeld ik het me dat er op FTD meer aangeboden werd of ligt het aan mijn server?
In de eerste instantie kon er maar 1 spot in de wachtrij, toen heb ik Spotnet afgesloten en opnieuw opgestart. Toen kon ik nog 2 spots er achter zetten. Dit is hoe ik het graag wil

Blijft mijn 2e vraag nog openstaan. Verbeeld ik het me dat er op FTD meer aangeboden werd of ligt het aan mijn server?