Whitelist.

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
spotnetuserforum
Answers: 0

Whitelist.

Bericht door spotnetuserforum »

Even een idee wat naar mijn smaak op termijn noodzakelijk zal zijn zijn.
Als je gerenommeerde spotters benaderd dat zij hier hun actuele spotnet ID willen bijhouden dan is dat een
vrij belangrijke controle.

Bijvoorbeeld Ricardoo heeft nu het licht gezien en meldt zijn ID.
Echter als hij een nieuwe pc en nieuwe internet provider neemt zal dat wijzigen.

Inmiddels is er al best een archief waaraan je kan zien of een actueel ID geldig is, als ze dan op 1 plek dit bijhouden
bestaat er een mogelijkheid om voor langere tijd met een geldig ID-database te kunnen werken.

Nou, hoor 't wel ... (Respect)
... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...

Cherek

Re: Whitelist.

Bericht door Cherek »

Iets dergelijks hebben we ook geopperd in viewtopic.php?f=1&t=1230&p=10777&hilit=blacklist#p10767 maar dan om het te integreren in spotnet/spotlite als een soort filter met alleen "correcte" spotters. Die moet wel door iedereen zelf lokaal gemaakt en bijgehouden worden, maar dat is een kleine moeite voor het verkregen resultaat. In het begin ben je misschien wel een tijdje bezig de whitelist te vullen, maar dat neemt uiteindelijk wel af. Een blacklist kan stukken groter worden ben ik bang.

Topicstarter
spotnetuserforum

Bericht door spotnetuserforum »

ok, maar ik heb het nu over spotnet. daar kan je de ID's zien.
de spotters werken uiteraard met spotnet, simpelweg omdat spotlite dat niet kan.
eerlijk gezegd heeft het denk ik de meeste kans van slagen als de correctieslagen van spotlite in spotnet zelf kunnen komen.

trouwens, zie net een spot met een - spotnet spotwarn - , zo zie je maar weer, het komt er wel allemaal aan gelukkig.
is dit tooltje in orde of kent niemand dit hier nog?
... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...

gerstr

Bericht door gerstr »

ja, gaat de goede kant op, hier is de link voor degenen die het hebben gemist:
viewtopic.php?f=1&t=1369
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer