quickpare
Moderator: Moderator Team
-
quickpare
Hallo
Ja ik blijf vragen
We hebben quickpare progamma die bij ftd het beschadigde gedownloade bestand quickpare progamma gebruiken om beschadigt progamma te herstellen
Dan werkte het programma weer.
Is dit in spotnet ook te gebruiken en hoe werkt dat
gr Hans
Ja ik blijf vragen
We hebben quickpare progamma die bij ftd het beschadigde gedownloade bestand quickpare progamma gebruiken om beschadigt progamma te herstellen
Dan werkte het programma weer.
Is dit in spotnet ook te gebruiken en hoe werkt dat
gr Hans
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Re: quickpare
er is een ingebouwde herstel-functie in Spotnet
(van sabnzbd). Dus quickpar heb je eigenlijk niet meer nodig wanneer je alleen met Spotnet download (maar de die-hards kiezen er toch voor om het zelf handmatig uit te pakken en te downen met een ander programma
)

-
Hallo
Dus als een download mislukt is het ook echt mislukt en kan dat niet hersteld worden
gr Hans
Dus als een download mislukt is het ook echt mislukt en kan dat niet hersteld worden
gr Hans
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Nou, je spots komen in een Incompleet folder, wanneer ze niet gelukt zijn (bijv onvoldoende herstelbestanden, wachtwoord op rar etc.) (het standaardpad kun je zelf veranderen in settings.xml, vraag me wanneer je wilt weten waar dat staat).
Stel dat een download mislukt, dan komen ze dus niet in de map voor de complete downloads, maar de incomplete. Hieraan kun je nog altijd wat sleutelen zodat je ze misschien zelf wel kan uitpakken.
Stel dat een download mislukt, dan komen ze dus niet in de map voor de complete downloads, maar de incomplete. Hieraan kun je nog altijd wat sleutelen zodat je ze misschien zelf wel kan uitpakken.
-