Welke pay server?
Moderator: Moderator Team
-
Welke pay server?
Goedendag,
Met Spotnet moet ik eerst headers binnen halen, wat op zich geen probleem is. Maar...m'n huidige payserver, Hitnews, geeft aan "Onze headers zijn door software-beperkingen helaas beperkt".
Dankzij de hulp op dit forum heb ik dit probleem gisteren opgelost, echter blijf ik van mening dat Hitnews hier een steekje laat vallen.
Lang verhaal kort, ik zoek een payserver waarbij ik een abonnement kan afsluiten met 120 MB down. En een retentie van minimaal 400 dagen (inclusief headers).
Welke payserver kunnen jullie me aanraden?
As always, bijvoorbaat dank voor het antwoord.
Met Spotnet moet ik eerst headers binnen halen, wat op zich geen probleem is. Maar...m'n huidige payserver, Hitnews, geeft aan "Onze headers zijn door software-beperkingen helaas beperkt".
Dankzij de hulp op dit forum heb ik dit probleem gisteren opgelost, echter blijf ik van mening dat Hitnews hier een steekje laat vallen.
Lang verhaal kort, ik zoek een payserver waarbij ik een abonnement kan afsluiten met 120 MB down. En een retentie van minimaal 400 dagen (inclusief headers).
Welke payserver kunnen jullie me aanraden?
As always, bijvoorbaat dank voor het antwoord.
-
Re: Welke pay server?
de headers weet ik niet maar xlned.com heeft bij mij nog geen problemen gegeven.
-
Ik gebruik astraweb. Die heeft maximale header retentie in alle groepen. Ze hebben ook blok accounts waarbij je onbeperkt kan headeren zolang je je GB's niet verbruikt.
-
bedankt.kletskopje schreef:Ik gebruik astraweb. Die heeft maximale header retentie in alle groepen. Ze hebben ook blok accounts waarbij je onbeperkt kan headeren zolang je je GB's niet verbruikt.