Spotnet werkend krijgen met AVG aan
Moderator: Moderator Team
-
Spotnet werkend krijgen met AVG aan
Hallo,
Spotnet werkt perfect zolang ik AVG Firewall 9.0 uitschakel, op het moment dat ik de Firewall aanzet zegt Spotnet: Kan geen verbinding maken met de server ... toegangsmachtigingen toegstane manier 217.19.16.66:119
Nu heb ik Spotnet.exe toegevoegd aan de lijst met vertrouwde programma's maar dat werkt niet. Iemand een oplossing / voortstel? Alvast bedankt
Spotnet werkt perfect zolang ik AVG Firewall 9.0 uitschakel, op het moment dat ik de Firewall aanzet zegt Spotnet: Kan geen verbinding maken met de server ... toegangsmachtigingen toegstane manier 217.19.16.66:119
Nu heb ik Spotnet.exe toegevoegd aan de lijst met vertrouwde programma's maar dat werkt niet. Iemand een oplossing / voortstel? Alvast bedankt
-
- Usenet: Kpn
- Internet: Kpn
- Leeftijd: 30
Re: Spotnet werkend krijgen met AVG aan

Voor vragen of problemen klik hier!
Lees altijd eerst de Forum Regels
Gebruikers helpen Gebruikers!
Dat is ons motto!
-
RevaNL
Mijn probleem met AGV is hetzelfde, krijg een foutcode bij het bijwerken van Spotnet zolang de AGV Firewal aanstaat, zet ik hem uit werkt alles naar behoren.
Bij de eerste maal opstarten van Spotnet was de foutcode er niet ondanks dat de AGV Firewal toen aanstond.
Natuurlijk zou een oplossing zeer welkom zijn.
Mijn probleem met AGV is hetzelfde, krijg een foutcode bij het bijwerken van Spotnet zolang de AGV Firewal aanstaat, zet ik hem uit werkt alles naar behoren.
Bij de eerste maal opstarten van Spotnet was de foutcode er niet ondanks dat de AGV Firewal toen aanstond.
Natuurlijk zou een oplossing zeer welkom zijn.
helaas heb ik geen AVG, maar wat meestal de boosdoener is dat er ergens in je resident shield en/of in je mail shield ergens in een verborgen hoekje een NNTP check wordt gedaan. Kunnen jullie dat ergens vinden?, want die moet je dan uitzetten.
Daarnaast helpt het ook als zowel spotnet als sabnzb bij de vertrouwde programma's staan en niet tegen worden gehouden met zowel uitgaand als inkomend verkeer.
Laat even weten of jullie het werkend krijgen
Daarnaast helpt het ook als zowel spotnet als sabnzb bij de vertrouwde programma's staan en niet tegen worden gehouden met zowel uitgaand als inkomend verkeer.
Laat even weten of jullie het werkend krijgen
topic wordt gesloten
niet eens met het slotje?, stuur me dan even een pb
niet eens met het slotje?, stuur me dan even een pb