Spots alleen 1ste keer zichtbaar

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

Topicstarter
savales
Answers: 0

Spots alleen 1ste keer zichtbaar

Bericht door savales »

Hallo,

Ik zit wel met een zeer merkwaardig probleem. Als ik een post toevoeg via spotnet krijg ik keurig de melding: Spot is Succesvol toegevoegd. En á la seconde is de post óók zichtbaar in spotnet nadat ik de button bijwerken heb gebruikt.

Tot zover PERFECT.

En dan komt het. Heb ik weer een post gereed, krijg ig gewoon weer de melding Spot is succesvol toegevoegd, nadat ik dat gedaan heb, echter wat schetst mijn verbazing, de 2de spot wordt nooit en te nimmer zichtbaar in spotnet.

Heb alle 3 de payservers die ik tot mijn beschikking heb geprobeerd en allemaal hetzelfde. servers.xml staat netjes op alleen lezen en daar blijft ook alles onveranderd.[ is gecontroleerd]

Zorg ook dat er naast spotnet tijdens het toevoegen [voor alle zekerheid] niets actief is. Maar helaas. Meld ik vervolgens de post ook nog maar eens bij FTD aan wordt deze wel door spotnet overgenomen.

Deinstalleer ik spotnet en pas servers.xml opnieuw aan kan ik weer 1x een post aanmelden die wél zichtbaar wordt om vervolgens weer te moeten aanzien dan een 2de post wél wordt toegevoegd, maar Niet zichtbaar wordt.

RARA??

stroopwafel
Usenet: LightningUsenet
Internet: KPN
Leeftijd: 30

Re: Spots alleen 1ste keer zichtbaar

Bericht door stroopwafel »

voor zover ik weet is hier nog geen oplossing voor.

gerstr

Bericht door gerstr »

@savales: volgens mij kunnen we dit topic wel afsluiten op basis van je laatste spots toch?

laat ff weten

gerstr

Bericht door gerstr »

topic wordt gesloten

niet eens met slotje?, stuur me even een pb
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer