Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Leeftijd: 41
Answers: 0
Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet
Ik heb nog niet gelezen dat er de 2e maand 5 euro afgerekend moest worden.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Kost gewoon €2.50 p/m
, eigen ervaring. Dat wordt dan ook niet duurder (als ze de prijs niet verhogen).

-
krijg steeds de melding geen headers aanwezig neem contact op met de provider... wat doe ik toch fout....
kan dus niet inloggen....
kan dus niet inloggen....
-
Hoi ja zo'n vermoeden had ik al, anders wordt het mocht je een jaar gebruik maken van de dienst en elke maand de prijs verdubbelen een dure grappenmakerij!StripHeldNL schreef:Kost gewoon €2.50 p/m, eigen ervaring. Dat wordt dan ook niet duurder (als ze de prijs niet verhogen).
Nou van de week eens overstappen van Eweka naar Lightning Usenet
-
Knap binnen twee minuten.. ik dacht ga ook even over op lightingusenet....ipv Eweka...
Heb al veel gedaan. kom steeds een stapje verder maar ik ben al dik drie uur bezig en nog geen verbinden.. was in ieder geval al zover dat hij de spots binnen haalde op spotnet.. maar toen ik een titel aanklikte kreeg ik te zien... time OUT ....
pfff. kan je me misschien helpen?
bedankt alvast
Heb al veel gedaan. kom steeds een stapje verder maar ik ben al dik drie uur bezig en nog geen verbinden.. was in ieder geval al zover dat hij de spots binnen haalde op spotnet.. maar toen ik een titel aanklikte kreeg ik te zien... time OUT ....
bedankt alvast
sportfan27 schreef:Gisteren voor het eerst spotnet geinstalled icm met eweka, toen er 165 spot verschenen schrok ik wel een beetje, na wat onderzoek al snel gevonden dat spotnet en eweka geen gelukkige combo is omdat eweka bijna geen headers binnenhaald.
Na de positieve reacties over lightingusenet ook gisteravond maar even een abbo genomen aldaar, binnen 2 minuten geregeld, ideaal.
na invoering van de server haalde spotnet meteen 357.000 !! headers op en de reacties bij spots laden nu ook veel sneller !![]()
Download snelheid is net zo snel als eweka, zo zie je maar dat duurder niet altijd beter is.
Voor diegene die problemen hebben met Avast die je connectie blokkeerd: dat probleem had ik gister ook, kijk even naar je Mail schild in avast, daar zit het probleem, gewoon alle connecties daarin verwijderen en dan doet alles het weer ( de connecties die je na het verwijderen weer gebruikt worden weer automatisch in het mail schild opgenomen dus geen open verbindin oid)
-
- Leeftijd: 41
Hier was het ook een kwestie van Spotnet opstarten, en in het scherm van de provider news.lightningusenet.com opgeven, met de username en password die je in de mail gekregen hebt. (wachtwoord van de mail, niet die je zelf verzonnen hebt).
Daarna werkte het volledig in een keer.
Als je aan het stoeien bent geweest met servers.xml, gooi die servers.xml weg en probeer het opnieuw met alleen de gegevens van LightningUsenet. Dan moet je in een keer klaar zijn.
Daarna werkte het volledig in een keer.
Als je aan het stoeien bent geweest met servers.xml, gooi die servers.xml weg en probeer het opnieuw met alleen de gegevens van LightningUsenet. Dan moet je in een keer klaar zijn.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Geen idee, ik had het zo aan de praat, de gegevens uit de mail van lightingusent in spotnet gezet, ging gewoon goed.femke 34 schreef:Knap binnen twee minuten.. ik dacht ga ook even over op lightingusenet....ipv Eweka...
bedankt alvast
Blockt je virusscanner toevallig de verbinding niet ?
Probeer anders een nieuwe install.
-
- Leeftijd: 54
-
- Usenet: :D
- Internet: :D
Als het net als bij Eweka ook tegelijk met meerdere computers mag is het ook handig.dompdiedom schreef:heb ook nagevraagd of je met meerdere IP's mag werken bij lightningUsenet,
Antwoord,
Logging in from different IP's is no problem at all!
Wel zo handig....
BTW, ik heb nog Eweka ( delend met familie

Al heb ik met Eweka geen problemen en gebruik als header server textnews.news.cambrium.nl
Werkt ( nog ) goed hier
-
Account sharing is toegestaan bij LightningUsenet.
Werkt goed met Spotnet. Echter niet met SpotLite.
Werkt goed met Spotnet. Echter niet met SpotLite.