Volgens de dll structuur lijkt het bijna wel een mobiele besturing zoals bv Symbian.
Altijd handig om in de toekomst extra ondersteuning te creëren?
Zag de fun er wel van in
Moderator: Moderator Team
Tja, hoe dat werkt daar heb ik geen idee van....Ep Woody schreef: Nu nog zorgen dat dit programma ook in de algemene repositories terecht komt