database bij spotnet 1.7
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: XLned
- Leeftijd: 69
Re: Spotnet Versie 1.7: Eerste ervaringen
Filters werken niet en ook na nieuwe filters te hebben aangemaakt gaan deze niet,
Edit; filters gaan wel nu, heb filters.xml verwijderd en spotnet 1.7 opnieuw geinstalleerd en gaat dan wel ,
ter info en misschien de reden van het probleem mijn filters was een gedownloade uit ftd met andere images enzo.
De images staan nu mee in de folder programdata en zal mogelijk daar mee te maken hebben
Edit; filters gaan wel nu, heb filters.xml verwijderd en spotnet 1.7 opnieuw geinstalleerd en gaat dan wel ,
ter info en misschien de reden van het probleem mijn filters was een gedownloade uit ftd met andere images enzo.
De images staan nu mee in de folder programdata en zal mogelijk daar mee te maken hebben
Laatst gewijzigd door a028751 op 11 mar 2011, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Weet iemand ook hoe ik de nieuwe postings bovenaan krijg ipv onderaan ? Heb de nwste versie. Ook als ik op datum klik blijft de nwste post onderaan staan. Verder hartelijk dank voor de maker(s) van dit programma. Het is nog een beetje buggy, maar het zal uiteindelijk vast goedkomen.
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: UPC
Klik nog eens op 'datum'. Dan zal de nieuwste bovenaan staan. Als je nog een keer klikt dan is hij weer andersom gesorteerd.
-
ik heb eerst een backup gemaakt van de mappen in spotnet programfiles en van de mappen in programdata!!
kan ik deze gewoon weer terug zetten? of hoeft dat niet
is nu de tweede keer dat ik versie 1.7.1 installeer want bij mij blijft hij reactie's laden,,,,terwijl ik ze dus niet zie de reactie.s??
iemand een idee
kan ik deze gewoon weer terug zetten? of hoeft dat niet
is nu de tweede keer dat ik versie 1.7.1 installeer want bij mij blijft hij reactie's laden,,,,terwijl ik ze dus niet zie de reactie.s??
iemand een idee
-
Ik krijg een foutmelding van SABnzbd: Sab timeout!
Heb hem al verschillende keren opnieuw ginstalleerd.
Heb hem al verschillende keren opnieuw ginstalleerd.
-
Versie 1.7.1 werkt weer fantastisch,
Ik moest wel de filters.xml opnieuw aanpassen om de FTD uiterlijk te behouden, maar dat werkt nu weer als een speer.
Nu maar hopen dat we niet elke dag opnieuw de melding : Rekenkundige bewerking [Load_Database Fout] krijgen.
Ik moest wel de filters.xml opnieuw aanpassen om de FTD uiterlijk te behouden, maar dat werkt nu weer als een speer.
Nu maar hopen dat we niet elke dag opnieuw de melding : Rekenkundige bewerking [Load_Database Fout] krijgen.
-
Hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag.maykel schreef:Versie 1.7.1 werkt weer fantastisch,
Krijg het niet voor elkaar,vond het juist zo makkelijk als je bv alleen de dvd 5 kreeg.
-
- Leeftijd: 41
Ik zou even een weekje wachten, dan zullen de eerste aangepaste filters voor Spotnet 1.7 wel beschikbaar zijn.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
- Usenet: Ziggo
- Internet: Eweka
even op spotnet kijken naar custom filtes spotnet v1.7.1 joao
-
- Usenet: smsusenet
- Internet: online
Ik heb nog steeds geen reacties in beeld
hij laad wel snel.Via ""textnews.news.cambrium.nl"" dat zie ik met de DUmeter
Maar als hij dan klaar is komt er niets in beeld