Spotnet Classic 1.9.0.9

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Amo
Answers: 0

Re: Spotnet Classic 1.9.0.9

Bericht door Amo »

Ypsos schreef: 28 jun 2024, 16:49 @Amo dank je voor het testen, Spotnet sluiten, gemaakte wijzigingen in het settings.xml ongedaan maken.
terug naar <SabAPI>
</SabAPI>

Probeer Spotnet eens als admin uit te voeren.
Rechtsklik op spotnet snelkoppeling:
Als administrator uitvoeren
Helpt niet. Probleem is hetzelfde. Er wordt wel een '_ADMIN_' map aangemaakt in downloads incompleet met een heleboel SABnzbd_nzf bestandjes, maar dan stopt het downloaden verder. Met deze melding:

Afbeelding

Nu werk op deze PC met Windows 7 nog en ben al admin. Maar ook als ik dan nog extra als admin Spotnet start, krijg ik dit resultaat.

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

aanmelden bij server: news.nl mislukt [482 invalid username or password]

Heb je news.nl opgeven in Spotnet / Bewerken / Provider ?
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Amo

Bericht door Amo »

Ik heb nu, voor zolang het niet werkt, 1.9.0.8 als 'portable' op mijn PC gezet, en die werkt wel gewoon met zelfde inloggegevens voor newsreader. Alleen moet ik daar altijd bij downloaden via bewerken/provider nogmaals ' Verbinden' anders mislukt downloaden. Dat was ' vroeger' niet met SpotNet 1.9.0.8, maar blijkbaar is er ergens iets veranderd waardoor dat nu wel moet? Ook dat lees ik in dit topic bij berichten van andere gebruikers ook dat zij dat ook hebben.

Afbeelding

Direct na downloaden van een spot mislukt dan het aanmelden blijkbaar waardoor je nog een keer extra via 'bewerken/provider' moet verbinden. Maar in 1.9.0.9 helpt dat ook niet.

Amo

Bericht door Amo »

Ypsos schreef: 28 jun 2024, 17:20 aanmelden bij server: news.nl mislukt [482 invalid username or password]

Nee. Daar staat het volledige (juiste) adres. Maar uit privacy overwegingen heb ik in de screenprint een stuk daarvan verwijderd/eruit geknipt.

Baldr
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo

Bericht door Baldr »

Amo schreef: 28 jun 2024, 17:36 Ik heb nu, voor zolang het niet werkt, 1.9.0.8 als 'portable' op mijn PC gezet, en die werkt wel gewoon met zelfde inloggegevens voor newsreader. Alleen moet ik daar altijd bij downloaden via bewerken/provider nogmaals ' Verbinden' anders mislukt downloaden. Dat was ' vroeger' niet met SpotNet 1.9.0.8, maar blijkbaar is er ergens iets veranderd waardoor dat nu wel moet? Ook dat lees ik in dit topic bij berichten van andere gebruikers ook dat zij dat ook hebben.

Afbeelding

Direct na downloaden van een spot mislukt dan het aanmelden blijkbaar waardoor je nog een keer extra via 'bewerken/provider' moet verbinden. Maar in 1.9.0.9 helpt dat ook niet.
Wat helpt is naar de spot gaan dan (niks doen nog) terug naar de download tab dat duurt ff, dan opnieuw verbinden met de server en dan downloaden... daarna blijft hij gewoon downloaden totdat je het programma afsluit...zo werk ik al maanden... waarom ?????

Baldr
Usenet: Hitnews
Internet: Ziggo

Bericht door Baldr »

Een verse instal gedaan van 1.9.0.9 en je raad het al ik zit weer op 1.9.0.8
op een of andere manier werkt tie niet

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

Amo schreef: 28 jun 2024, 17:37
Ypsos schreef: 28 jun 2024, 17:20 aanmelden bij server: news.nl mislukt [482 invalid username or password]

Nee. Daar staat het volledige (juiste) adres. Maar uit privacy overwegingen heb ik in de screenprint een stuk daarvan verwijderd/eruit geknipt.
Oke ;)

Om te checken of je server gegevens goed worden overgenomen, doe het volgende;
Ga naar het Startmenu / Spotnet / Spotnet Classic Support Toolkit
(of zoek naar Spotnet Classic-SST.exe , deze is meegeleverd met versie 1.9.x.x)

• Start Spotnet Classic Support Toolkit
  • Ga naar Bekijken/bewerken
  • Klik op SABnzb-TEMP.ini
    Afbeelding
  • tmpxxtmp.ini wordt geopend in Kladblok
  • ga naar de sectie
    [servers]
Zijn alle server gegevens goed overgenomen?
(Niet delen, alleen antwoorden met ja of nee).
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)

Amo

Bericht door Amo »

Misschien nog een betere uitleg:
1.9.0.8: Als je daar iets download, gaat de download naar 'Mislukt' als je niet nadat je op de download pijl gedrukt hebt en de tab ' Download' gestart wordt, niet ook nog een keer via 'Bewerken/Provider' daar ook op 'verbinden' drukt. Dat is denk ik hier te zien omdat SABnzbd eerst aangeeft dat het aanmelden mislukt is, maar omdat je dan volgens bovenstaand alsnog weer op 'Verbinden' drukt in Spotnet, start de download toch. En werkt het dus:

Afbeelding

1.9.0.9: Als je daar op de Download pijl drukt bij iets wat je wil downloaden, lukt het aanmelden in/bij SABnzbd niet vanwege die fout 482. Alleen als je dan alsnog via 'Bewerken\Provider' op 'Verbinden' drukt start de Download niet alsnog zoals dat bij 1.9.0.8 wel gebeurt, maar loopt ie 'vast' op die API melding:

Afbeelding

Amo

Bericht door Amo »

Ypsos schreef: 28 jun 2024, 17:47
Amo schreef: 28 jun 2024, 17:37

Oke ;)

Om te checken of je server gegevens goed worden overgenomen, doe het volgende;
Ga naar het Startmenu / Spotnet / Spotnet Classic Support Toolkit
(of zoek naar Spotnet Classic-SST.exe , deze is meegeleverd met versie 1.9.x.x)

• Start Spotnet Classic Support Toolkit
  • Ga naar Bekijken/bewerken
  • Klik op SABnzb-TEMP.ini
    Afbeelding
  • tmpxxtmp.ini wordt geopend in Kladblok
  • ga naar de sectie
    [servers]
Zijn alle server gegevens goed overgenomen?
(Niet delen, alleen antwoorden met ja of nee).
Het enige wat ik kan zien wat niet hetzelfde is in die INI file, is het wachtwoord. In die INI staat een wachtwoord met slechts 2 karakters, terwijl ik een veel langere heb ingesteld. En ook het aantal connecties/verbindingen wijkt af. De server namen/gegevens kloppen wel.

Ypsos
Moderator Team Lid

Bericht door Ypsos »

Amo schreef: 28 jun 2024, 18:03 Het enige wat ik kan zien wat niet hetzelfde is in die INI file, is het wachtwoord. In die INI staat een wachtwoord met slechts 2 karakters, terwijl ik een veel langere heb ingesteld. En ook het aantal connecties/verbindingen wijkt af. De server namen/gegevens kloppen wel.
Dank voor het testen, alle server gegevens worden overgenomen uit servers.xml en moeten worden doorgegeven aan SABnzbd.
Hier gaat iets niet goed, @mesa57 kun jij er naar kijken?

edit
@Amo "aantal connecties/verbindingen wijkt af"
Als het goed is zijn het 2 verbindingen minder dan je hebt opgegeven bij Bewerken -> Providers
zie servers.xml
<Server Type="Downloads" <knip> "Connections="x
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer