Nieuwe forum software
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: UPC Nederland
- Leeftijd: 36
Re: Nieuwe forum software
is het deze phpbb3 of gaat het over naar vbulletin zoals FTD ook gebruikte?
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Caiway
Voorlopig blijft het bij phpbbdjbosanac schreef:is het deze phpbb3 of gaat het over naar vbulletin zoals FTD ook gebruikte?

Wanneer anders zal dit ooit vermeld worden.
-
- Website Team Leider
- Usenet: Tweaknews
- Internet: Delta
- Contacteer:
het is idd deze phpbb3, de vorige software was miniBB.djbosanac schreef:is het deze phpbb3 of gaat het over naar vbulletin zoals FTD ook gebruikte?
Ik heb dit al vaker voorbij zien komen, ook op het FTD forum, en dat mensen het niet kunnen vinden hier op de site.
Als je weet hoe het zoeken werkt kan je met 1 zoekopdracht vinden wat je zoekt, je moet alleen even lezen wat er staat op de zoek pagina.
Het is maar net wat je gewend bent, en ja als je van FTD afkomt dan is dit even wennen.
Ook niet vergeten dat phpBB gratis software is en dat je voor vbulletin veel geld per jaar moet betalen.
FTD was een bedrijf, dan doe je dat sneller dan als je net als SnelleJelle een forum opzet waarvan de toekomst niet zeker is, zonde van je geld dan.
Spotnet is FTD niet, en dit forum is het FTD forum niet.
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
vBulletin is een prima pakket, naar inderdaad vBulletin is helaas ook een prijzige aangelegenheid.
Je moet eerst het pakket aanschaffen en dan heb je meestal het 1e jaar gratis (beperkte) support.
Daarna kost het elke jaar behoorlijk wat geld om de support en updates en dergelijke te behouden en dan moet je nog niet eens veel support vragen want dan gaat het wederom extra geld kosten.
Het is echter wel te overwegen wanneer dit forum zeer groot wordt. (Denk hierbij aan meer dan c.a. 25.000 leden waarvan enige duizenden actieve leden.)
Maar tegen die tijd zullen (denk ik) eventuele advertentie opbrengsten de kosten wel kunnen afdekken.
phpBB lijkt mij voorlopig ook meer dan voldoende, overstappen kan altijd nog.
Enne inderdaad Spotnet is niet FTD, er is een wereld van verschil. Zeker in de werking van het programma.
FTD is nu een gekooide tijger en Spotnet is een losgelaten beer die zich niet meer laat schieten of vangen.
Je moet eerst het pakket aanschaffen en dan heb je meestal het 1e jaar gratis (beperkte) support.
Daarna kost het elke jaar behoorlijk wat geld om de support en updates en dergelijke te behouden en dan moet je nog niet eens veel support vragen want dan gaat het wederom extra geld kosten.
Het is echter wel te overwegen wanneer dit forum zeer groot wordt. (Denk hierbij aan meer dan c.a. 25.000 leden waarvan enige duizenden actieve leden.)
Maar tegen die tijd zullen (denk ik) eventuele advertentie opbrengsten de kosten wel kunnen afdekken.
phpBB lijkt mij voorlopig ook meer dan voldoende, overstappen kan altijd nog.
Enne inderdaad Spotnet is niet FTD, er is een wereld van verschil. Zeker in de werking van het programma.
FTD is nu een gekooide tijger en Spotnet is een losgelaten beer die zich niet meer laat schieten of vangen.

I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
- Website Team Leider
- Contacteer:
inderdaad, en dat vind ik het jammere aan vBulletin, daarom ben ik een aantal jaar geleden overgestapt op phpBB, die hetzelfde bieden, alleen gratis.
phpBB is dan misschien niet zo uitgebreid als vBulletin, maar dat is weer op te lossen met de diverse MODs die ervoor zijn.
phpBB is dan misschien niet zo uitgebreid als vBulletin, maar dat is weer op te lossen met de diverse MODs die ervoor zijn.
-
-
- Usenet: NewsXS
- Internet: UPC
- Leeftijd: 62
Bij je internet provider, Dropbox. Noem maar op..
[iMac 24" - 2.93Ghz - 8GB Memory] [iPhone 4] [Playon!HD Mediabox 1GB]
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Wanneer je bovenaan de forumpagina bij zoeken even avatar inklopt dan zie je alle informatie hierover. 

I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: Zeelandnet
- Leeftijd: 62
mmmmmmm zal wel een grote suffer zijn.
Maar jullie praten over nieuwe forum software, en op nieuw aanmelden.
waar kan ik dit vinden?
Ben echt een leek.
Maar jullie praten over nieuwe forum software, en op nieuw aanmelden.
waar kan ik dit vinden?
Ben echt een leek.
-
- Website Team Leider
- Contacteer:
dat is alleen als je niet kan inloggen, maar aangezien je dat bent, hoef je verders niets te doen