Dan moet jij eens proberen om een spot van 20 dagen oud binnen te halen. Dat lukt niet.Hoekgat schreef:Ik heb ook Hitnews maar gebruik nu voor de headers een andere.
<Server Type="Headers" Server="nntp.aioe.org" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Als je deze regel verandert dan werkt alles weer perfect.ook de NZB
Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
Moderator: Moderator Team
-
- Berichten: 19
- Lid geworden op: 26 feb 2011, 15:42
Re: Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 10 apr 2011, 15:08
- Usenet: hitnews
Re: Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
Dit werktspyker101 schreef:Hallo
kwam bij andere forum berichten het volgende tegen:
ga naar programdata/spotnet en open de file : servers verander hierin bij de regel headers in :
Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
ps connections zijn afhankelijk van abonnement en laten staan zoals ze bij jouw staan. file opslaan en er een alleen lezen file van maken. dus verwijder ook je naam en password in de header regel.
bij mij werkt dit tot nu toe.
succes

-
- Berichten: 2079
- Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Re: Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
Het klopt dat dit werkt. Je hebt echter wel een server gekozen die een erg lage header retentie heeft.
Beter kan dit gebruikt worden. Was al eerder gemeld.
Echter word dit bericht slechter vindbaar door meerdere keren dezelfde meldingen.
Pas alleen de header server aan via servers.xml anders doet de nzb knop het niet meer.
Beter kan dit gebruikt worden. Was al eerder gemeld.
Echter word dit bericht slechter vindbaar door meerdere keren dezelfde meldingen.
Pas alleen de header server aan via servers.xml anders doet de nzb knop het niet meer.
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 18 feb 2011, 10:41
Re: Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
Inderdaad, hier ook een mail gekregen van hitnews met blijkbaar een standaard antwoord voor iedereen met deze klacht. Helaas hebben de mensen bij hitnews geen idee waar hun klanten mee werken. Het antwoord heeft dus geen enkele waarde !!
Als men de problemen niet aanpakt bij hitnews, roep ik iedereen op om NIET meer te verlengen !!!
Ik ga zoiezo Hitnews weer een mail sturen met de klacht en tevens dat het antwoord wat zij geven geen uitkomst biedt !
Hieronder het antwoord van mij dat ik terug heb gestuurd i.v.m. email van de support:
Helaas biedt het antwoord wat u geeft geen oplossing, blijkbaar weet u niet precies waar u over praat !
Het lijkt mij dat er genoeg klanten zijn die u inmiddels een e-mail hebben gestuurd met dezelfde klacht.
Ook de "oude" problemen worden door jullie NIET opgelost (oude post traag)
En de status wordt dan ook niet duidelijk aangepast.
Er wordt gesproken door verschillende klanten dat jullie compensatie gaan regelen wanneer het "oude" probleem opgelost is, zoals het er nu uitziet zullen jullie weinig mensen hoeven te compenseren wegens het beeindigen van hun account.
De problemen en de oplossingen van.. . duren gewoon te lang,
tevens komen er andere problemen bij ?
Dit mag en kan toch niet de bedoeling zijn van een betaalde service.
Hopelijk wordt het alsnog snel opgelost en behouden jullie zo de klanten die nu diep ontevreden zijn over hitnews !!!!
Als men de problemen niet aanpakt bij hitnews, roep ik iedereen op om NIET meer te verlengen !!!
Ik ga zoiezo Hitnews weer een mail sturen met de klacht en tevens dat het antwoord wat zij geven geen uitkomst biedt !
Hieronder het antwoord van mij dat ik terug heb gestuurd i.v.m. email van de support:
Helaas biedt het antwoord wat u geeft geen oplossing, blijkbaar weet u niet precies waar u over praat !
Het lijkt mij dat er genoeg klanten zijn die u inmiddels een e-mail hebben gestuurd met dezelfde klacht.
Ook de "oude" problemen worden door jullie NIET opgelost (oude post traag)
En de status wordt dan ook niet duidelijk aangepast.
Er wordt gesproken door verschillende klanten dat jullie compensatie gaan regelen wanneer het "oude" probleem opgelost is, zoals het er nu uitziet zullen jullie weinig mensen hoeven te compenseren wegens het beeindigen van hun account.
De problemen en de oplossingen van.. . duren gewoon te lang,
tevens komen er andere problemen bij ?
Dit mag en kan toch niet de bedoeling zijn van een betaalde service.
Hopelijk wordt het alsnog snel opgelost en behouden jullie zo de klanten die nu diep ontevreden zijn over hitnews !!!!
-
- Berichten: 25
- Lid geworden op: 20 feb 2011, 10:54
Re: Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
Ik kan zeker wel een film binnen halen die gepost is op 6 maart.Dik Trom van RknorloadingGusXXL schreef:Dan moet jij eens proberen om een spot van 20 dagen oud binnen te halen. Dat lukt niet.Hoekgat schreef:Ik heb ook Hitnews maar gebruik nu voor de headers een andere.
<Server Type="Headers" Server="nntp.aioe.org" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
Als je deze regel verandert dan werkt alles weer perfect.ook de NZB
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 10 apr 2011, 15:08
- Usenet: hitnews
Re: Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
Bedankt.hjvbft schreef:Het klopt dat dit werkt. Je hebt echter wel een server gekozen die een erg lage header retentie heeft.
Beter kan dit gebruikt worden. Was al eerder gemeld.
Echter word dit bericht slechter vindbaar door meerdere keren dezelfde meldingen.
Pas alleen de header server aan via servers.xml anders doet de nzb knop het niet meer.
Maar een ding bekrijp ik niet.
Ik heb de oude .db van hitnews in de Spotnet mapje ( de enige .db file ) en Spotnet update de file elke keer met nieuwe headers.
Als ik op de nzb knop klik dan kan ik de headers openen en opslaan. Die van gisteren , eergisteren en zelfs die van 400+ dagen geleden.
Sorry maar ik probeer alleen te bekrijpen hoe dit allemaal werkt.
-
- Berichten: 2
- Lid geworden op: 10 apr 2011, 14:53
- Usenet: hitnews
- Internet: ziggo
Re: Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
Heb deze mail maar gekopieerd en naar hitnews gestuurd, ze blijven idd maar wat aan kloten.masutrix schreef:Inderdaad, hier ook een mail gekregen van hitnews met blijkbaar een standaard antwoord voor iedereen met deze klacht. Helaas hebben de mensen bij hitnews geen idee waar hun klanten mee werken. Het antwoord heeft dus geen enkele waarde !!
Als men de problemen niet aanpakt bij hitnews, roep ik iedereen op om NIET meer te verlengen !!!
Ik ga zoiezo Hitnews weer een mail sturen met de klacht en tevens dat het antwoord wat zij geven geen uitkomst biedt !
Hieronder het antwoord van mij dat ik terug heb gestuurd i.v.m. email van de support:
Helaas biedt het antwoord wat u geeft geen oplossing, blijkbaar weet u niet precies waar u over praat !
Het lijkt mij dat er genoeg klanten zijn die u inmiddels een e-mail hebben gestuurd met dezelfde klacht.
Ook de "oude" problemen worden door jullie NIET opgelost (oude post traag)
En de status wordt dan ook niet duidelijk aangepast.
Er wordt gesproken door verschillende klanten dat jullie compensatie gaan regelen wanneer het "oude" probleem opgelost is, zoals het er nu uitziet zullen jullie weinig mensen hoeven te compenseren wegens het beeindigen van hun account.
De problemen en de oplossingen van.. . duren gewoon te lang,
tevens komen er andere problemen bij ?
Dit mag en kan toch niet de bedoeling zijn van een betaalde service.
Hopelijk wordt het alsnog snel opgelost en behouden jullie zo de klanten die nu diep ontevreden zijn over hitnews !!!!
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 07 mar 2011, 16:53
- Usenet: Hitnews
- Internet: KPN
Re: Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
Ik heb aandachtig alle draadjes over dit topic gevolgd en bij mij gebeurd ook hetzelfde als bij Robkro, na terugkeer naar Hitnews verdwijnen alle nieuw spots. Ik heb ook aan Hitnews via de mail naar de achtergrond van dit probleem gevraagd en hoop op een snelle reactie.Robkro schreef:Exact, dat heb ik ook. Ik heb ook een mail naar Hitnews gestuurd maar geen antwoord.dyep schreef:birdman schreef: Als ik weer verander naar hitnews verdwijnen alle nieuwe bijgewerkte posts.
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 21 feb 2011, 22:29
Re: Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
heb ook de standaard mail van Hitnews gekregen, mijn acount loopt woensdag af ....Als het opgelost wordt verleng ik, en anders maar een andere zoeken.....
-
- Berichten: 83
- Lid geworden op: 18 feb 2011, 10:41
Re: Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
Inmiddels heeft Hitnews wel door dat er een probleem is, op de status-pagina staat de vermelding dat er geen nieuwe headers worden getoond en dat ze bezig zijn met een oplossing !! Laten we hopen dat het allemaal goedkomt, en dat we eventueel gecompenseerd worden door hitnews.