Het is weer zover kan alleen spots binnen halen maar niet downloaden...
binaries.news.hetnet.nl werkte altijd perfect tot een week geleden.
Via het forum oplossing gezocht door alleen news.hetnet.nl te gebruiken onstaat
dit probleem. Als gebruikersnaam en wachtwoord weg laat, krijg ik foutmelding
"kan spot niet parsen"
Jammer om te horen dat het weer fout gaat. Kan het zijn dat er een storing is bij het net?
Anders geef ik je het advies om Spotlite te gebruiken totdat er een nieuwe versie van Spotnet komt.
Waarin hopelijk een hoop problemen zijn opgelost.
GEEN SUPPORT VRAGEN VIA PB!!
"I had to google "jfgi" to see what it meant. The irony is overwhelming."
Hallo Hansie,
Probeer eens news.kpn.nl?
Inderdaad geeft news.hetnet.nl de laatste tijd foutmeldingen, overigens niet alleen in Spotnet, maar ook in gebruik met Spotlite. Meerdere personen op dit forum hebben het probleem opgelost door news.kpn.nl in te stellen.
Succes!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
MariaK , bedankt voor je tip Maar helaas heeft het maar 1 keer gewerkt Daarna weer de ene foutmelding naa de andere "server time-out"enz enz. Hier wordt ik zo moedeloos van
Voor mensen bij KPN met het probleem dat Spotnet de foutmelding geeft dat het wachtwoord en de gebruikersnaam niet kloppen, lees even dit topic door: viewtopic.php?f=3&t=3317
Het verwijderen van je gebruikersnaam en je wachtwoord is de oplossing.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
ook hier regelmatig problemen met kpn [zelfs monteur thuis geweest om de snelheid door te meten deze was correct
downloaden is 500/600 kbs met glasvezel 50 mb steeds handmatig alles moeten invoeren op xml servers geen reakties kunnen plaatsen /lezen enz
klinkt mij nogal vaag in de oren....
aangezien ik hier eigenlijk altijd een goeie connectie heb, 100/100 mbit...
Wat mij wel opvalt, en ik me in het begin erg aan irriteerde, is dat exact iedere 2 minuten een linedip voorkomt, en dat de snelheid terug zakt naar 43 mbit, om vervolgens weer te klimmen naar 100 mbit :-/
maar qua bandwith, loopt het geweldig, maar zoals ik zeg... het is net of mijn internet aan een hartbewaking ligt... (grafieken)
Vreemd probleem van de een op andere dag. Ik kan met Altbinz wel verbinding leggen met de nova.planet.nl servers en ook downloaden. Via Spotnet en pingen naar de nova.planet.nl krijg ik een time out error van de server. Gebruik zolang maar de website van ftdworld.
Heb spotnet al volledig verwijderd en met ccleaner opgeschoond, opnieuw geinstalleerd en kom niet eens door provider keuze. Zodra ik KPN kies, duurt het even en krijg ik weer de time out van de server.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.