Spotnet laadt niet met sunnyusenet

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

udc
Answers: 0
Usenet: sunny
Internet: kpn

Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet

Bericht door udc »

Geachte klant,

Bedankt voor uw aanvraag.

Let op: Spotnet is geen eigendom van ons. Onze diensten zijn aan geen enkel programma verbonden.

We vragen u vriendelijk voor meer informatie volgende pagina te bezoeken en kijken of u hier meer informatie kunt vinden die u wellicht verder kunnen helpen.

http://www.spot-net.nl/

N.B. houd er alsjeblieft rekening mee dat wij niet gedetailleerd kunnen helpen om een configuratie te optimaliseren. Wij bieden onze dienst, ons usenet-platform zoals het is. Optimaal gebruik maken van de verbinding is in principe de verantwoordelijkheid van de klant zelf.

Als u nog vragen heeft, dan horen we dat graag van u.
Dank u voor het gebruik van onze diensten!

Met vriendelijke groeten,

--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com

Ik denk dat het tijd is om naar een andere provider te gaan xs usenet

Mvg: UDC

Ojeetje73
Usenet: sunnyusenet
Internet: telfort.nl

Bericht door Ojeetje73 »

Wel RTFC, heb een andere pay server genomen en spot-net werkt weer prima dus hou het er echt maar op dat het bij de pay servers ligt, in dit geval overwegend Sunny Usenet, zij zeggen u moet even alles opnieuw installeren als of ik een dombo ben, en dus velen met mij naar blijkt want die hebben zelfde probleem en ook nog tegelijk! heb hun gezegt zo door te gaan kunnen ze hun handel wel opdoeken, komt er niemand meer bij Sunny.

JanVer
Internet: Ziggo

Bericht door JanVer »

Hoe kunnen we Sunny Usenet het beste benaderen? Zij zeggen dat er bij hen niets mis is maar alles wijst in hun richting bij de testen die ik heb gedaan.100 Procent zekerheid heb ik echter niet. Kan iemand het echt hard maken? Dan kunnen we verder druk uit oefenen met argumenten.

wimper

Bericht door wimper »

We kunnen druk uitoefenen door alvast op te zeggen. Blijkbaar willen ze geen tijd spenderen aan ons maar alleen de abonnements opstrijken. Ze weten donders goed wat er aan de hand is. Ze verwijzen naar dit forum dus waten ze ook wat er op staat.
Ook zij kunnen lezen dat de problemen voornamelijk bestaan bij Sunny gebruikers en dat het niet aan Spotnet ligt.

Zeg dan ook gewoon dat je er niets aan wilt doen of dat je niet weet wat er aan de hand is.

Kul1959

Bericht door Kul1959 »

Gebruik ook Sunny Usenet kan ook niet meer updaten (bijwerken)

wimper

Bericht door wimper »

Wellicht als we allemaal onderstaand mailtje sturen, dat er dan beweging in komt...

Beste Sunny,

De nietszeggende mailtjes heb ik geen behoefte meer aan. Graag hoor ik van jullie een oplossing, dat jullie de zaak aan het onderzoeken zijn of dat jullie bezig zijn het op te lossen.

Het probleem bij ons neerleggen of bij Spotnet kan echt niet meer. Lees hiervoor zelf maar het door jullie aanbevolen forum na.

Als jullie blijven volharden dat het allemaal aan Spotnet ligt en jullie er niets aan kunnen doen, heb ik ook voor de toekomst geen vertrouwen meer in Sunny en will ik graag mijn abonnement opzeggen en het abonnementsgeld voor de resterende periode retour ontvangen.

Graag verneem ik van u welke optie u verkiest.

Met vriendelijke groet,

Simon Karreman
Internet: ziggo

Bericht door Simon Karreman »

Ik denk dat iedereen sunny moet bedelven onder mailtjes over dit probleem
Den dat ze dit dan snel beu worden
En dan misschien wel in actie komen
Ik ben blij dat ik een maand abbo heb die de 25e afloop
Is het probleem tegen die tijd nog niet opgelost is ben ik weg

jansen311
Internet: ziggo

Bericht door jansen311 »

heb net ook een email gestuurd naar sunny .
hopelijk krijg ik een beter antwoord dan het standaard.

Kul1959

Bericht door Kul1959 »

Ik heb al 2 mails gestuurd naar sunnyusenet 1 dat ik de headers niet kan binnenhalen en 1 mail dat ze het geld willen terugstorten dat ik gisteren nog voor een half jaar betaald heb :crazy: :cry:
Laatst gewijzigd door Kul1959 op 21 jan 2016, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.

Knopie88

Bericht door Knopie88 »

Kunnen we hier misschien een thread maken met usenetproviders die wel/niet met spotnet werkt.
Dan weet ik waar ik naartoe moet gaan. Ik heb verdorie net verlengd bij sunny :(
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer