Ophalen van reacties van spots - tips & trics
Moderator: Moderator Team
-
Re: Ophalen van reacties van spots - tips & trics
Gerstr,
Mis je dan niet veel posts met die cambrium server ipv je eigen payserver (hitnews)?
Mis je dan niet veel posts met die cambrium server ipv je eigen payserver (hitnews)?
-
Ophalen van reacties van spots - tips & trics- Nieuwe Tip
Een nieuwe tip waarschijnlijk:
Het is mogelijk een extra header regel toe te voegen, waardoor je dus iig 2 header regels hebt en de reacties snel kan binnenhalen. In mijn geval een regel voor hitnews en een voor cambrium.
Ik heb hem toegevoegd onder de uploadserver-regel.
De tip heb ik gekregen van geej op het ftd forum. Dus alle complimenten gaan naar hem.
Het is mogelijk een extra header regel toe te voegen, waardoor je dus iig 2 header regels hebt en de reacties snel kan binnenhalen. In mijn geval een regel voor hitnews en een voor cambrium.
De tip heb ik gekregen van geej op het ftd forum. Dus alle complimenten gaan naar hem.

-
- Usenet: Ziggo
- Internet: Eweka
Re: Ophalen van reacties van spots - tips & trics- Nieuwe Ti
Heb dit ook geprobeerd na een Tip en Code van Sponet met 2 HeadersCherek schreef:Een nieuwe tip waarschijnlijk:
Code: Selecteer alles
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username="xx" Password="xx" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.eweka.nl" Username="xx" Password="xx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
[Server Type="Headers" Server="news.grnet.gr" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Headers" Server="news.task.gda.pl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" /Spotnet>
ook zie ik minders spots. Heb dus de 2 extra Headers er weer uitghaald en kon toen de wel de spot downloaden.
-
Het kan zijn dat er min of meer hetzelfde probleem optreedt als bij de filters voor Windows bij een nieuwe installatie.
Als je dan gelijk op Applicatie-Windows klikt zie je allemaal Windows Spellen.
Dat komt dan omdat in filters.xml 2 x voor de filternaam "Windows" een selectie is gemaakt en dan pakt hij die van Spellen. Zet je een extra teken in een van de filternamen (zodat er 2 unieke namen zijn) dan werken beide filters.
Misschien dat ie bij de headers ook 1 van de gegeven servers (waarschijnlijk de laatste gezien de snelle reacties bij mij) kiest ipv allebei?
Als je dan gelijk op Applicatie-Windows klikt zie je allemaal Windows Spellen.
Dat komt dan omdat in filters.xml 2 x voor de filternaam "Windows" een selectie is gemaakt en dan pakt hij die van Spellen. Zet je een extra teken in een van de filternamen (zodat er 2 unieke namen zijn) dan werken beide filters.
Misschien dat ie bij de headers ook 1 van de gegeven servers (waarschijnlijk de laatste gezien de snelle reacties bij mij) kiest ipv allebei?
volgens mijn informatie kan je wel meerdere servers in je servers.xml zetten maar pakt spotnet er uiteindelijk toch maar eentje en dat zal meestal de laatste zijn. Wel kun je proberen om het aantal lijntjes van je header server omhoog te brengen om stabiliteit te vergroten.