RUSSISCHE SERVER VERANDERING - authenticatie verplicht

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

iasimov
Answers: 0

Re: RUSSISCHE SERVER VERANDERING - authenticatie verplicht

Bericht door iasimov »

Ik heb voor $2,75 een 5GB blokaccount bij BlockNews genomen. Daarmee heb ik het probleem van een anonieme upload getackeld, maar de reacties komen als stroop binnen; ziet er dus uit dat ik daarnaast een abo LightningUsenet zal moeten nemen om te downloaden en de reacties binnen te krijgen.. :?

MateE

Bericht door MateE »

'k ben er bijna. 'k heb nu 349.548 spots.
Er is een "gat" van 10/2 17:18 tot 22/2 08:07 in de posts.
Afkomstig van de laatste spot uit de spots database die ik ergens vond en de nieuwe spots die er nu net werden bijgeladen.
Hoe vertel ik spotnet dat ik graag de headers tot 10/2 terug zou binnenhalen ?
'k heb een eweka usenat abo.

Gaatje is al wat kleiner geworden door de eweka headers server te gebruiken i.p.v. textnews.news.cambrium.nl
Nu gaat het ophalen van de nieuwe headers terug tot 15/2 07:37. 'k heb dus nog maar een gaatje van 5 dagen. Daar kan ik wel mee leven :-)

MarkmanB

Bericht door MarkmanB »

MateE schreef:'k ben er bijna. 'k heb nu 349.548 spots.
Er is een "gat" van 10/2 tot 22/2 in de posts.
Afkomstig van de laatste spot uit de spots database die ik ergens vond en de nieuwe spots die er nu net werden bijgeladen.

Zie mijn tip over fakeposts verwijderen uit de database:
viewtopic.php?f=1&t=623.

Gewoon ff alle posts na 10-2 uit het .spots bestand halen. Zoek eerst ff in Spotnet de laatste post van 9 februari. Gebruik de naam van die post als zoekopdracht in Wordpad. Als je het goed doet komen daarna alle posts vanaf 10 februari weer binnen.

Gangsta

Bericht door Gangsta »

Hallo mensen,

Ik had net eweka gebeld voor ons probleem met het binnen halen van de spots.
Zei zeiden dat hun niks verandert hadden aan hun usenet en dat alle programa's gewoon goed werken behalven spotnet.
Ze zeiden mij dat waarschijnlijk de fout bij spotnet lag, ze maakte er een melding van bij hun technische dienst.

Groet Rob

MateE

Bericht door MateE »

MarkmanB schreef:
MateE schreef:'k ben er bijna. 'k heb nu 349.548 spots.
Er is een "gat" van 10/2 tot 22/2 in de posts.

Zie mijn tip over fakeposts verwijderen uit de database:
viewtopic.php?f=1&t=623.

Gewoon ff alle posts na 10-2 uit het .spots bestand halen. Zoek eerst ff in Spotnet de laatste post van 9 februari. Gebruik de naam van die post als zoekopdracht in Wordpad. Als je het goed doet komen daarna alle posts vanaf 10 februari weer binnen.
Het "probleem" is dat ik met de eweka headers server enkel de header van de laatste 7 dagen binnenkrijg. Om ook oudere spots te hebben ben ik vertrokken met een bestaand .spots bestand. Daarin zitten spots tot 10/2. De mogelijke oplossingen die ik zie zijn: ofwel starten met een recenter .spots bestand, ofwel een andere headers server vinden die de headers wel gaat ophalen tot 10/2. Vermits ik nu slechts een gaatje heb van 5 dagen is het voor mij niet echt meer een probleem.

Wat ik vervelender vind is dat ik minstens 1 keer per week spotnet moet opstarten om de headers van de voorbije dagen op te halen. Tot hiertoe ben ik wat verwend geweest met het online zoeken in de databse van FTD. Dat was superhandig. Een alternatief is een usenet provider vinden die de headers wel doorgeeft over een langere periode.

Weet er iemand uit ervaring hoe ver lightningusenet teruggaat voor het ophalen van headers ?

gerstr

Bericht door gerstr »

@MateE: en daar hebben we nu een speciaal hoekje voor ingericht op dit forum, die je blijkbaar nog niet had gevonden:
viewtopic.php?f=16&t=596

Ik stel voor dat we deze lange draad afsluiten (teveel vervuiling) en verplaatsen naar de kennisbank!

Mr.Cartmenez

Bericht door Mr.Cartmenez »

Op verzoek gesloten en verplaatst naar Kennisbank.
Gr,

Mr. Cartmenez

"How do I reach these keedz?"
- Eric Cartman as Mr. Cartmenez in episode "Eek, a Penis!"
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer