Hoe doe je dat allen lezen aan vinkenbombarie86 schreef:ik raad aan om als eerste al je .spots bestanden te verwijderen
volg dan het stappenplan in het laatste bericht van wederom dit Topic viewtopic.php?f=16&t=99
dan moet het werken zoals het bij mij werkt
VERGEET NIET alleen lezen aan te vinken na aanpassing van servers.xml
Geen updates meer sinds 12:44 uur??
Moderator: Moderator Team
-
Re: Geen updates meer sinds 12:44 uur??
-
Spotnet op een andere PC gezet en het resultaat blijft het zelfde, blijft dus hangen op 12.44h.
Dit was dus de eerste keer dat Spotnet op deze PC werd geinstaleerd.
IK weet het echt niet meer en hoe kan het dat je eerst een week zonder problemen update's binnen haald ????
Help !!!!!!!!!
Dit was dus de eerste keer dat Spotnet op deze PC werd geinstaleerd.
IK weet het echt niet meer en hoe kan het dat je eerst een week zonder problemen update's binnen haald ????

Help !!!!!!!!!
-
- Usenet: IPv6 & Tele2
- Internet: Tele2 @ 20Mb/s
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Rechtermuisknop op het bestand > Eigenschappen > Alleen lezen aanvinken > Toepassen > OK
"Press any key to continue, where's the any key?" - Homer Simpson
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
R.I.P. † 30-01-2010: news.ipv6.eweka.nl
R.I.P. † 01-03-2011: FTD
-
morge ik had het zelfde probleem geen nieuwe posten mee heb hitnews als server uit gehaald en server van provider in gezet en nu gelijk nieuwe posten binnen 

-
Heb het voor elkaar, bedankt bombarie86Hertog-R schreef:Hoe doe je dat allen lezen aan vinkenbombarie86 schreef:ik raad aan om als eerste al je .spots bestanden te verwijderen
volg dan het stappenplan in het laatste bericht van wederom dit Topic viewtopic.php?f=16&t=99
dan moet het werken zoals het bij mij werkt
VERGEET NIET alleen lezen aan te vinken na aanpassing van servers.xml

-
Hallo, ook bij sinds gisteren 12:44 geen update meer ontvangen, ik gebruik ook Hitnews misschien dat het probleem daar zit.
Ik heb op een andere PC spotnet geïnstalleerd daar ook alleen posten tot 18-02-2011 12:44 uur.
Ook een collega later ingelogt krijgt geen post meer binnen ook hij is bij Hitnews.
Ik heb op een andere PC spotnet geïnstalleerd daar ook alleen posten tot 18-02-2011 12:44 uur.
Ook een collega later ingelogt krijgt geen post meer binnen ook hij is bij Hitnews.
-
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 62
Mensen,
hij draait bij mij weer als een zonnetje, met de russische header server
Let wel op dat als je die selecteert, je géén usename en géén wachtwoord invult
vervolgens bij de download en upload server respectievelijk ssl.hitnews en upload.hitnews met usename en ww
Mogelijk dat mensen hun eigen username en ww ook bij de header server invullen en dan werkt ie niet
hij draait bij mij weer als een zonnetje, met de russische header server
Let wel op dat als je die selecteert, je géén usename en géén wachtwoord invult
vervolgens bij de download en upload server respectievelijk ssl.hitnews en upload.hitnews met usename en ww
Mogelijk dat mensen hun eigen username en ww ook bij de header server invullen en dan werkt ie niet
"één dag niet gelachen, is ook een dag"
-
Ik hed de servers.xml verwijderd in, C: ProgramData/Spotnet en daar een nieuw tekstdocument gemaakt en deze gegevens in geplakt:minardia schreef:Hallo, ook bij sinds gisteren 12:44 geen update meer ontvangen, ik gebruik ook Hitnews misschien dat het probleem daar zit.
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="news2.neva.ru" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="ssl.hitnews.eu" Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="upload.hitnews.eu " Username="invullen" Password="invullen" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
daarna de naam van het tekstdocument veranderd in de naam servers en de extensie veranderd in xml en bij eigenschappen alleen lezen aagevinkt.
Moest wel in Configuratiescherm/Mapopties/Weergave, een vinkje zetten bij verborgen bestanden weergeven en het vinkje uit zetten Extensies voor bekende bestanden verbergen.Heb toen dit klaar was de vinkje weer terug gezet.
Werkt nu perfect, met dank aan bombarie86

-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
Super Hertog-R, hoe meer zielen op Spotnet, hoe meer vreugd :p