Onderwerp over de download Spotnet Improver
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Eweka
- Internet: UPC
Re: Ondersteuningsonderwerp voor - Spotnet Improver
Thisegzz & Krukas
Ik heb het helemaal gehad met Spotnet.
Je mag blijkbaar geen kritiek leveren en dan sodemieteren ze je post eraf.
De virussen zie ik nog gewoon staan!!
Succes verder met Spotnet Improver.
Ik ga het op een andere manier proberen.
Grtzz.
Kees
(Hagel)
Ik heb het helemaal gehad met Spotnet.
Je mag blijkbaar geen kritiek leveren en dan sodemieteren ze je post eraf.
De virussen zie ik nog gewoon staan!!
Succes verder met Spotnet Improver.
Ik ga het op een andere manier proberen.
Grtzz.
Kees
(Hagel)
-
- Usenet: Tweaknews/Astraweb
- Internet: KPN
Hallo Hagel, ga eens rustig zitten en neem een kop koffie.
Dat DISPOSED/Report op Spotnet loopt gewoon niet lekker.
De DISPOSED berichten worden kennelijk maar door één persoon gemaakt en die is daar niet 24 uur de klok rond er mee bezig.
Tevens worden de Report berichten niet geverifieerd waardoor (valse) Report berichten gehonereerd worden. Kijk bijv naar de spot van Thisegzz
Er word kennlijk zoveel Report berichten gepost waardoor terechte Reports van spam/troll/virus spots onbehandeld blijven.
Mogelijk leest de persoon die de DISPOSED berichten plaatst alleen de laatste paar Reports berichten.
Kijk eens op Tweakers.net misschien kunnen ze je daar meer vertellen over de DISPOSED beleid.
Groet Krukas
Dat DISPOSED/Report op Spotnet loopt gewoon niet lekker.
De DISPOSED berichten worden kennelijk maar door één persoon gemaakt en die is daar niet 24 uur de klok rond er mee bezig.
Tevens worden de Report berichten niet geverifieerd waardoor (valse) Report berichten gehonereerd worden. Kijk bijv naar de spot van Thisegzz
Er word kennlijk zoveel Report berichten gepost waardoor terechte Reports van spam/troll/virus spots onbehandeld blijven.
Mogelijk leest de persoon die de DISPOSED berichten plaatst alleen de laatste paar Reports berichten.
Kijk eens op Tweakers.net misschien kunnen ze je daar meer vertellen over de DISPOSED beleid.
Groet Krukas
-
- Moderator Team Lid
Hey jongens wat gebeurd er allemaal op Spotnet / Spotnet Improver?
Misschien moet je deze gewoon nog een keer posten dan met je Spotnet ID erbij en een link naar dit forum
gr Ypsos
Misschien moet je deze gewoon nog een keer posten dan met je Spotnet ID erbij en een link naar dit forum
gr Ypsos
Spotnet (Classic) 1.9.1.1
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID
Spotnet Removal Tool
SpotLite skins (thema's)
Windows meldingen Uitschakelen nadat bestand is gedownload! (Spotnet Classic 1.9.0.9 /1.9.1.0)
-
Een repost op dit moment lijkt mij weinig zin hebben, met al dat virus geweld van carl3Q
Blijf zolang de spots van carl3Q zichtbaar blijven er met de rechter muisknop op klikken en Meld de Spot!!!
Ik denk dat er meer mensen moeten komen die DISPOSE berichten kunnen/mogen plaatsen zodat dit soort dingen slagvaardiger aangepakt kunnen worden.
Blijf zolang de spots van carl3Q zichtbaar blijven er met de rechter muisknop op klikken en Meld de Spot!!!
Ik denk dat er meer mensen moeten komen die DISPOSE berichten kunnen/mogen plaatsen zodat dit soort dingen slagvaardiger aangepakt kunnen worden.
-
- Moderator Team Lid
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
En toen was magischerwijze mijn spot verdwenen... de moderators op Spotnet zijn inderdaad corrupt.
En de spot van de faker carl3Q laten ze mooi staan.
ZUCHT
En de spot van de faker carl3Q laten ze mooi staan.
ZUCHT

Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch
-
Een aantal van carl3Q zijn wel verwijderd het DISPOSE beleid is zeer wispelturig
-
Waar vind ik mijn eigen ID?? Als ik via instellingen kijk ik spotnet staat daar geen optie bij namelijk (??)
Kan ik het ergens in de scripts weer vinden??
Alvast bedankt.
Kan ik het ergens in de scripts weer vinden??
Alvast bedankt.
-
Ga met de muis naar een spot/reactie van jezelf. Hierdoor word de Spotnet id en usenet provider zichtbaar.
-
Dat is nu juist het probleem, dan is dat niet zichtbaar ik zie alleen mijn usenet provider en geen spotnet id. En onder instellingen kan ik de handtekening optie niet selecteren.hjvbft schreef:Ga met de muis naar een spot/reactie van jezelf. Hierdoor word de Spotnet id en usenet provider zichtbaar.
-
Sluit spotnet af, open met kladblok de settings.xmlDaanNL schreef:Dat is nu juist het probleem, dan is dat niet zichtbaar ik zie alleen mijn usenet provider en geen spotnet id. En onder instellingen kan ik de handtekening optie niet selecteren.
kontroleer de CheckSignarures status, ik denk dat die bij jou op false staat, verander dat in True
Code: Selecteer alles
<CheckSignatures>True</CheckSignatures>