Possum schreef:Ik gebruik spotnet lite via een tunnel en kan bijv poort 1995, 2995 gewoon gebruiken. De standaard voorkeuze kun je zonder problemen wijzingen, dit geldt ook voor de overige instellen zoals bijv het aantal dagen bewaren.
Welke foutmeding krijg je bij poort 563?
Stunnel info in dit topic
viewtopic.php?f=16&t=642
Ik heb hetzelfde als Na-Fiann:
SSL fout!
Het SSL certificaat van de sever is niet uitgegeven door een vertrouwde instantie (zoals RapidSSL, StartSSL of Comodo).
Zonder betrouwbaar certificaat is het niet mogelijk een VEILIGE verbinding op te zetten.
Neem contact met je provider op!
Ik zal wel eens kijken of dat wel gaat. Het zou wel fijner zijn als er in de toekomst een gebruiksvriendelijker oplossing komt, in plaats van deze workaround. Ik zie me dit niet aan leken uitleggen (en het voor ze doen heb ik nou ook niet altijd zin in.)
Over welke standaard voorkeuze heb je het? Het poortnummer dat er standaard staat? Dat is inderdaad te wijzigen maar dat werkt dus niet out-of-the-box voor poort 563 of 995 (simpelweg voor de ssl servers van Hitnews, poort 80 werkt namelijk wel)
Houdt spotlite trouwens de verbinding open, of wordt die na ene bepaalde tijd weer gesloten. Als het alleen tijdelijk voor headers ophalen de connectie opent, kan ik wel 119 gebruiken.