spots worden niet bij gewerkt

Moderator: Moderator Team

mediasmurf
Answers: 0

Re: spots worden niet bij gewerkt

Bericht door mediasmurf »

Ik denk dat het niet meer binnen kunnen halen van headers bij Hitnews te maken heeft met de nieuwste plannen uit Den Haag.
Ze zijn nu echt alleen maar doorgeefluik, want het aanbod blijft het zelfde, je moet alleen je headers elders vandaan halen.

Het hoe en waar is elders op het forum te vinden, kijk eens hier: viewtopic.php?t=458

Bij mij werkt het nu naar alle tevredenheid :D

hjvbft

Bericht door hjvbft »

Het niet kunnen ophalen van de headers had daar niets mee te maken.
Dit probleem was vrijdag ontstaan en zondag opgelost voordat dit bericht maandag bekend werd.

gnurpie

Bericht door gnurpie »

stoledo schreef:
gnurpie schreef:Volgens mij is het echt een bug, er verdwijnt namelijk telkens een spot. Let maar eens op, de bovenste verdwijnt en het aantal spots neemt met een af. Wat ik verder ook raar vind, is dat - als de database wordt verwijderd- er wél nieuwe spots worden gevonden. Dus de provider heeft ze wel, Spotnet kan gewoon de nieuwe spots niet goed samenvoegen met de oude. Ik denk dat het daar is gaat.
Je zou gelijk kunnen hebben natuurlijk, maar het vreemde is dat deze problemen (tot nu toe) alleen bij mensen met hitnews of tweaknews (tweakdsl) voorkomen. Het probleem is overigens ook niet op te lossen door een nieuwe database aan te maken. Verder ontstaat het probleem ook bij een aantal mensen in spotlite, dat op een geheel andere manier is opgebouwd en ook daar alleen maar bij deze providers.

Mijn inziens is het echt provider gerelateerd, maar ik kan natuurlijk ernaast zitten ;)

Je hebt gelijk! Heb met dit verhaal Tweaknews gebeld. Waren er al mee bezig en tijdens het gesprek hoorde ik dat het probleem verholpen was. Net gecontroleerd en... het bijwerken lukt! Grappig trouwens: tijdens het gesprek werd er door de helpdeskmedewerker een chatsessie geopend voor zijn collega's en onmiddellijk reactie van de deskundige op dat gebied.

alexzander
Usenet: xms
Internet: xms

Bericht door alexzander »

Ik heb het zelfde probleem hij doet niet meer updaten sinds 14 - 4
Het heeft altijd gewerkt bij mij.
Mijn provider is xms ik gebruik al jaren newsleecher.
Ik draai op Windows 7.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer