Melding Spotnet werkt niet meer
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
Re: Melding Spotnet werkt niet meer
Maar dat kan het probleem niet zijn want dan zou het constant voordoen wat niet het geval is... 

-
- Leeftijd: 41
Ook ik heb MWB draaien wat een heerlijk programma is het toch.FrenskeFrans schreef:Als er geen nieuwe spots gemeld wordt, heeft het probleem zich bij mij nog niet voorgedaan.
Aanvullend: Bij het openen van sommige spots wordt de toegang naar de gekoppelde site geblokkeerd door Malwarebytes' Ant-Malware = misschien oorzaak ? Voor Antivirus en firewall gebruik ik de off ESET Smart Security.
Denk helaas ook niet dat MWB met dit probleem te maken heeft.
Toch goed dat je zo actief meedenkt, heb je de issue gezien in de tracker?
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
-
Heb toch maar eens MWB uitgeschakeld als proef. Zoals je al vermoede ... probleem blijft.
Ik blijf uiteraard niet achteroverleunend afwachten maar probeer op mijn manier een bijdrage te leveren.
Ik blijf uiteraard niet achteroverleunend afwachten maar probeer op mijn manier een bijdrage te leveren.
Ton
-
- Leeftijd: 41
Zoals jou moeten we er meerdere hebben 
+1

+1
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
check ook eens of het wellicht iets te maken heeft met handtekeningen controleren. Ik neem aan dat die bij iedereen aan staat?
zou 1 van jullie eens kopie van zijn/haar ....db file willen maken en dan in settings.xml handtekening controleren uit willen zetten - als test?
kunnen we dan ook even uitsluiten.
Daarna natuurlijk wel weer aanzetten en je kopie terugzetten (voordat je verkeerde spots in je db krijgt)!
zou 1 van jullie eens kopie van zijn/haar ....db file willen maken en dan in settings.xml handtekening controleren uit willen zetten - als test?
kunnen we dan ook even uitsluiten.
Daarna natuurlijk wel weer aanzetten en je kopie terugzetten (voordat je verkeerde spots in je db krijgt)!
-
Met <CheckSignatures>False</CheckSignatures> is het probleem niet opgelost. Jammer !
Ton
idd, start windows eens op in safe mode met networking en dan ff testen, weten we weer iets meer...
-
Ook in Safe mode doet het probleem zich voor. Alleen de foutmelding is anders. Mogelijk biedt dit voor de insiders meer houvast =
Spotnet - systeemfout
Kan geen nieuwe beveiligingspagina van de stapel maken.
Spotnet - systeemfout
Kan geen nieuwe beveiligingspagina van de stapel maken.
Ton
hebben jullie toevallig geupgrade naar nieuwste versie Spotnet zonder oude database weg te gooien of daar een andere versie over heen gezet?
-
Heb beide geprobeerd. Met een gedownloade versie en ook een poging vanaf nul opgebouwd.
Ton