database bij spotnet 1.7

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

gsm
Answers: 0

Re: Spotnet Versie 1.7: Eerste ervaringen

Bericht door gsm »

michael_dutch schreef:Bericht voor : dascorp

Hey Yoh,

Niet zo negatief.

Wacht rustig af, de oplossingen komen 'vanzelf' een dezer dagen. Op de achtergrond wordt door meerderen hard gewerkt.

Komt goed !
Ik wacht al vanaf het begin en met mij nog vele andere maar zonder positief resultaat
Waarom nieuwe updates uitbrengen zonder de eerste bugs te verhelpen ?!
Denk o.a. maar aan foutcode 502

dascorp

Bericht door dascorp »

michael_dutch schreef:Bericht voor : dascorp

Hey Yoh,

Niet zo negatief.

Wacht rustig af, de oplossingen komen 'vanzelf' een dezer dagen. Op de achtergrond wordt door meerderen hard gewerkt.

Komt goed !

weet het wel,maar er zijn gewoon teveel updates voor alles nu ,dan een ftd look liep alles lekker nu komt die 1.71 sponet update ,kan je die ftdlook ook niet meer gebruiken,gooi je die Custom Filters For Spotnet V1.7 eroverheen op de nieuwe spotnet versie,doe je BV een dir omhoog krijg je weer de de ouwe look terug grrrrrr,ik ga es kijken of ik die ouwe spotnet weer goed krijg ,want zo wordt ik en meerdere er gek van....

waarom maken de makers gewoon niet een lookalike ftd button looks en via daar alle updates maken ?!

respect voor de makers en de tijd die ze daarin steken allemaal,maar der zijn gewoon teveel mensen die zich ermee bemoeien imo dan !
Pain is temporary, pride is forever

michael_dutch

Bericht door michael_dutch »

ff afwachten

Het is logisch dat bij een nieuwe applicatie 'kinderziektes' voorkomen.

Over een tijd zal Spotnet (misschien versie 2.0) stabiel zijn.

Komt goed !

BlowAapjuh

Bericht door BlowAapjuh »

wil je de laatste filters down deze ff :
KNIP
ik kon zojuist niets meer nu is de lay-out beter en hij draait iets beter.

Database met 372k spots voor Spotnet 1.7 : KNIP

Afbeelding

edit : geen probleem hier meer.tip : uninstallen met ccleaner werkt goed mocht je probs hebben
Links naar illegale / gespotte content zijn hier niet toegestaan!
- stroopwafel
Laatst gewijzigd door BlowAapjuh op 11 mar 2011, 02:08, 3 keer totaal gewijzigd.

omejohn
Leeftijd: 61

Bericht door omejohn »

als ik spotnet opstart laad hij alle reacties weer opnieuw
nu 20 X opgestart en geen verandering

ook als ik op DVD of DIVX enz klik dan blijfd deze blanko
klik ik op vet gedrukt Beeld dan staat komplete lijst beeld er wel

Volkorenbiscuit

Bericht door Volkorenbiscuit »

michael_dutch schreef:Wacht rustig af, de oplossingen komen 'vanzelf' een dezer dagen. Op de achtergrond wordt door meerderen hard gewerkt.

Komt goed !
Yeah, als er ineens duizenden gebruikers op je app duiken gaat er heel wat aan het licht komen dat niet helemaal klopt, da's niet uitznderlijk - Dus: Succes ontwikkelteam en maak er iets moois van :D

1000x dank voor jullie werk ook !

geert2202

Bericht door geert2202 »

Laat ik na alle ellende eens een positief bericht. Ik had ook het probleem met die foutmelding in 1.5. Vervolgens 1.7 geinstalleerd en alles werkt prima zonder enige aanpassing. De oude filters, alle postst ook de oudere, en geen enkele foutmelding. De berichten razendsnel. Dus het kan wel, al weet ik niet waarom het bij veel anderen niet lukt.

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

Ik had met de vorige versies al geen enkel probleem maar ook hier een probleemloze overgang naar v 1.7.1.
Alles werkt en alles doet het zoals het bedoeld is.

Het draait allemaal zelfs wat sneller en beter dan voorheen en na de-installatie van de 'oude' versie kwamen er zelfs ruim 8000 posts bij. Heb nu 372.668 spots ( gebruik Lightningusenet).
Ik ben er verder van overtuigd dat alle probleempjes die nu jammer genoeg nog aan de orde zijn voor de diverse mensen de komende dagen mede met de geweldige hulp van dit forum opgelost gaan worden.
Verder erg benieuwd naar wat voor modificaties sommige mensen de komende dagen gaan maken voor wat betreft de layout en het filtergedeelte.

Voor diegenen die problemen hebben en nu een echt schone installatie van Spotnet willen doen heb ik een kleine tip.
Gebruik een goed uninstall programma zoals bijvoorbeeld YourUninstaller, AdvancedUninstaller of desnoods CCleaner om de oude of niet goed werkende versie te verwijderen.
Op die manier heb je meer zekerheid dat er geen rommel achterblijft die naderhand voor problemen zorgt bij de werking van de nieuwe Spotnetversie.

Ontwerper/ontwerpster bedankt, ik ben blij met de nieuwe versie. ;) :D
Laatst gewijzigd door asenegawa op 11 mar 2011, 02:25, 1 keer totaal gewijzigd.
I'm trying to be...who I really am...the true me...

BlowAapjuh

Bericht door BlowAapjuh »

asenegawa schreef:Ik had met de vorige versies al geen enkel probleem maar ook hier een probleemloze overgang naar v 1.7.1.
Alles werkt en alles doet het zoals het bedoeld is.

Het draait allemaal zelfs wat sneller en beter dan voorheen en na de-installatie van de 'oude' versie kwamen er zelfs ruim 8000 posts bij. Heb nu 372.668 spots ( gebruik Lightningusenet).
Ik ben er verder van overtuigd dat alle probleempjes die nu jammer genoeg nog aan de orde zijn voor de diverse mensen de komende dagen mede met de geweldige hulp van dit forum opgelost gaan worden.
Verder erg benieuwd naar wat voor modificaties sommige mensen de komende dagen gaan maken voor wat betreft de layout en het filtergedeelte.

Voor diegenen die problemen hebben en nu een echt schone installatie van Spotnet willen doen heb ik een kleine tip.
Gebruik een goed uninstall programma zoals bijvoorbeeld YourUninstaller, AdvancedUninstaller of desnoods CCleaner om de oude of niet goed werkende versie te verwijderen.
Op die manier heb je meer zekerheid dat er geen rommel achterblijft die naderhand voor problemen zorgt bij de werking van de nieuwe Spotnetversie.

Ontwerper/ontwerpster bedankt, ik ben blij met de nieuwe versie. ;) :D
thx voor de tip ccleaner te gebruiken hij draait als een tierelier nu

asenegawa
Usenet: Astraweb
Internet: Phoenix NAP

Bericht door asenegawa »

BlowAapjuh schreef: edit : geen probleem hier meer.tip : uninstallen met ccleaner werkt goed mocht je probs hebben
@ BlowAapjuh, fijn om te horen dat dit voor jou gewerkt heeft.
Hoop dat ik meer mensen met deze kleine tip vooruit kan helpen.
I'm trying to be...who I really am...the true me...
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer