Er moet snel iets veranderen
Moderator: Moderator Team
-
Re: Er moet snel iets veranderen
Het heeft niet zozeer metblack- of whitelist te maken, denk ik. Deze mensen posten wel in dezelfde nieuwsgroep (free), maar gebruiken spotnet niet om de post te plaatsen. Spotnet haalt alles wat gemeld staat in de groep op dus ook deze.
Een volgende stap zou kunnen zijn bij het binnenhalen alleen spots met handtekening toe te staan,maar dat is aan de ontwikkelaar
Een volgende stap zou kunnen zijn bij het binnenhalen alleen spots met handtekening toe te staan,maar dat is aan de ontwikkelaar
-
@cherek of wie het weet ...
weet jij toevallig of er ook sinds het ontstaan van de spotwarn tool lege ID's zijn sinds het releasen van de spotwarn tool van cmonkey?
kan je me anders een voorbeeld geven van een leeg ID voor de release? [per 1 maart dan uiteraard, daarvoor waren ze allemaal leeg]
weet jij toevallig of er ook sinds het ontstaan van de spotwarn tool lege ID's zijn sinds het releasen van de spotwarn tool van cmonkey?
kan je me anders een voorbeeld geven van een leeg ID voor de release? [per 1 maart dan uiteraard, daarvoor waren ze allemaal leeg]
... al had ik nog zo weinig geld dan vroeg ik nog niet een jurist als angel-patat ...
-
-
- Usenet: Easyusenet+Cheapnews
Dan zou eerst het probleem opgelost moeten worden dat (nog steeds) veel spots de foutmelding "handtekening niet correct" krijgen, hier kan de oprechte spotter zelf namelijk veelal niets aan doen.Cherek schreef:Een volgende stap zou kunnen zijn bij het binnenhalen alleen spots met handtekening toe te staan,maar dat is aan de ontwikkelaar
-
- Usenet: Sunny Usenet
- Internet: Tele 2
Ik heb nu eens weer gekeken met Spotlite kan daar weer eens niet reageren .404
Spotnet werkt ook weer niet goed maar dat terzijde .
Dat men ergert aan spam kan ik begrijpen maar de reacties hierop zijn nog erger .Laten we hopen nooit dat deze mensen deze ziektes zelf krijgen of naaste familieleden .Dat laatste helaas vaak mee gemaakt .
Dat ik allerlei aanpassingen moet doen om deze idioten niet meer te zien is toch een tekortkoming .
Vrij iets posten zonder controle werkt toch niet .
Gelukkig zijn er nog wat forums .Ja en die blijven heus wel in de lucht .
Spotnet werkt ook weer niet goed maar dat terzijde .
Dat men ergert aan spam kan ik begrijpen maar de reacties hierop zijn nog erger .Laten we hopen nooit dat deze mensen deze ziektes zelf krijgen of naaste familieleden .Dat laatste helaas vaak mee gemaakt .
Dat ik allerlei aanpassingen moet doen om deze idioten niet meer te zien is toch een tekortkoming .
Vrij iets posten zonder controle werkt toch niet .
Gelukkig zijn er nog wat forums .Ja en die blijven heus wel in de lucht .
dit had betrekking op vroegere versies van spotnet, actieve moderatie wordt nu gedaan zoals iedereen weet.
dit topic gaat dus op slot
dit topic gaat dus op slot