En waarom doet hij het wel als je het wachtwoord van je serviceprovider invoerd? Ik ben terug gegaan naar de versie hiervoor, waar ik nooit problemen mee had, nu moet ik ook daar dagelijks het wachtwoord ingeven en SabNzb opnieuw opstarten en dan pas kan ik weer downlaoden.mesa57 schreef: 25 jun 2024, 15:25 Wachtwoord ? Zou niet nodig zijn. En spotnet zou een sabnzbd,ini moeten installeren met de juiste api key.
Spotnet Classic 1.9.0.9
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Easyusenet
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 66
Re: Spotnet Classic 1.9.0.9
Greetz Hans
-
- Moderator Team Lid
Ik dacht dat je het over een wachtwoord voor sabnzbd had (kan ook namelijk). Maar je bedoelt het wachtwoord van je usp in sabnzbd.
Spotnet geeft dat normaal wel door (bij andere althans). Dus er is iets mis met je configuratie.
Spotnet geeft dat normaal wel door (bij andere althans). Dus er is iets mis met je configuratie.
-
En? Bij mij was het na 1 dag alweer mis, moest weer het wachtwoord invullen, ook toen ik terug ging naar de oudere versie 1.9.0.8MyLittlePony schreef: 25 jun 2024, 15:18Net een compleet schone installatie gedaan. Ik ben mijn error nu kwijt maar downloaden wilde nog niet.hanshendrix schreef: 25 jun 2024, 12:58 Het niet kunnen downloaden komt, omdat SabNZB na 1 dag het wachtwoord van je service provider vergeet, voer dit in en je kunt weer downlaoden. Ik had toch graag dat hier werk van gemaakt wordt.
Heb de api volledige toegang gegeven. En toen het wachtwoord ingevoerd en kon weer downloaden.
Ben benieuwd of ie het morgen ook nog doet. Zal nog even verder testen. Leuk om te kijken of we het kunnen fixen.

Greetz Hans
-
Spotnet ververst mooi de pagina, maar zodra Sabnzb moet gaan downloaden gaat het mis, dus ligt het mijns inziens niet aan mijn configuratie van Spotnet, maar er klopt iets niet binnen SabNzb. Voor de update had ik geen problemen met SabNzb?mesa57 schreef: 26 jun 2024, 14:08 Ik dacht dat je het over een wachtwoord voor sabnzbd had (kan ook namelijk). Maar je bedoelt het wachtwoord van je usp in sabnzbd.
Greetz Hans
-
Sorry, maar dat pastebin snap ik niets van, de url is niet te openen, waarom kan ik het bestand niet toevoegen via bestand kiezen, wat kan ik daar dan wel invoeren?
Greetz Hans
-
- Moderator Team Lid
Laat maar. Verwijder de sabnzbd.ini eens uit je spotnet settings folder.
dat is c:\programdata\spotnet bij een standaard installatie en bij portable de folder waar de portable geinstalleerd is.
dat is c:\programdata\spotnet bij een standaard installatie en bij portable de folder waar de portable geinstalleerd is.
-
Ik heb Sabnzb.ini verwijderd en nu begint hij meteen te downloaden, dankjewel.
Ik hoop dat het morgen dan ook nog goed staat. Ik heb nu het wachtwoord niet opnieuw in hoeven te voeren. Kan ik dan nu ook de nieuwere versie downloaden of zeg je blijf maar bij het oude?
Nogmaals hartelijk dank.
Ik hoop dat het morgen dan ook nog goed staat. Ik heb nu het wachtwoord niet opnieuw in hoeven te voeren. Kan ik dan nu ook de nieuwere versie downloaden of zeg je blijf maar bij het oude?
Nogmaals hartelijk dank.
Greetz Hans
-
- Moderator Team Lid
Versie 1.9.0.9 heeft alleen een probleem met bepaalde filters, maar daar is een fix voor (zie onderschrift).
Voor de rest heeft hij al onze testen doorstaan.
Voor de rest heeft hij al onze testen doorstaan.
-
- Usenet: XS News
Ik heb er nog geen vinger op kunnen leggen, maar ik ken best wel wat mensen die problemen hebben na de update. Meestal opgelost na een schone installatie. Zelf heb ik het ook niet kunnen reproduceren wat het dan ook weer lastig maakt.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: KPN
Ben ik weer even met een update.
Heb een test pc gepakt. Volledige nieuwe windows installatie.
1.9.0.9 erop gezet en kan alles doen behalve Downloaden.
Krijg dan de bekende melding dat de api key niet goed is.
Dit is dus als je de interne Sabnzb gebruikt!
Echter als je dan gaat kijken in Sabnzb en je gaat naar de usenet server om je verbinding te testen.
Dan faalt dat.
Vul je opnieuw je wachtwoord in en test het dan. Die ene keer dat je spotnet open laat staan.
Sluit je het en start je weer spotnet op. Weer wachtwoord invullen in sab en dan werkt het. Lijkt dat er ergens in een config je wachtwoord niet wordt overgenomen.
Natuurlijk ook geprobeerd met het verwijderen van de ini maar dat levert hetzelfde gedrag op.
Wanneer ik sabnzb er naast zet en koppel. Dan werkt het wel.
Lijkt dus iets in de interne sabnzb te zitten wat dit veroorzaakt.
Heb op meedere pc's dit probleem en ook de vrienden dei ik heb die hebben dit ook. Denk dat het een iets groter issue is.
Heb een test pc gepakt. Volledige nieuwe windows installatie.
1.9.0.9 erop gezet en kan alles doen behalve Downloaden.
Krijg dan de bekende melding dat de api key niet goed is.
Dit is dus als je de interne Sabnzb gebruikt!
Echter als je dan gaat kijken in Sabnzb en je gaat naar de usenet server om je verbinding te testen.
Dan faalt dat.
Vul je opnieuw je wachtwoord in en test het dan. Die ene keer dat je spotnet open laat staan.
Sluit je het en start je weer spotnet op. Weer wachtwoord invullen in sab en dan werkt het. Lijkt dat er ergens in een config je wachtwoord niet wordt overgenomen.
Natuurlijk ook geprobeerd met het verwijderen van de ini maar dat levert hetzelfde gedrag op.
Wanneer ik sabnzb er naast zet en koppel. Dan werkt het wel.
Lijkt dus iets in de interne sabnzb te zitten wat dit veroorzaakt.
Heb op meedere pc's dit probleem en ook de vrienden dei ik heb die hebben dit ook. Denk dat het een iets groter issue is.