error 430 No Such Article bij het aanklikken van een spot
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: eweka
- Internet: telenet
Re: error 430 No Such Article bij het aanklikken van een spo
Mij gaat het niet zo zeer om de 430 error (de nieuwe posts werken perfekt), maar ik krijg gewoon 'oude' posts als ongelezen tussen de nieuwe posts. De sortering op datum schijnt ook niet meer te kloppen ... heeft er al iemand eweka gecontacteerd ?
-
Het probleem van het opduiken van oude spots en het error 430 probleem lijken wel aan elkaar gerelateerd.
Eweka schrijft op hun statuspagina bezig te zijn met de headerserver. Hiermee zijn ze overigens inmiddels al 10 dagen bezig.
Eweka schrijft op hun statuspagina bezig te zijn met de headerserver. Hiermee zijn ze overigens inmiddels al 10 dagen bezig.

Hopelijk weten ze dit probleem snel op te lossen en fixt dat ook de dubbele spots bij Eweka.Header probleem (430 No Such Article) (04-04-2012 13:49)
Wij hebben geconstateerd dat er momenteel problemen zijn met de header-informatie. Deze storing kan een zogenaamde 430 melding (No Such Article) veroorzaken in verschillende newsclients zoals GrabIt, Forte en Spotnet. Onze technici zijn momenteel bezig dit probleem te verhelpen.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB

Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
-
Heb het zelfde probleem, maar dan bij Ziggo. Usenetprovider is Newshosting.
-
- Usenet: eweka
- Internet: ziggo
- Leeftijd: 66
Het is op dit moment een grote dikke klere bende bij EWEKA eerst die 430 nu al die oude spots, grote rommel in de ontvangst datum.....Ik weet niet hoor of ze die snel op kunnen losen
-
Hmmmmmm dacht dat het aan mij lag.
Alles eraf, weer opnieuw geinstaleerd, leek ff goed maar bij up-daten weer dubbele en dagen door elkaar sports
Alles eraf, weer opnieuw geinstaleerd, leek ff goed maar bij up-daten weer dubbele en dagen door elkaar sports

-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 38
Het werd steeds erger met Eweka.. Ik heb een week proef bij sunny aangevraagd en het is gelijk een verademing.
Heel erg aan te raden, opeens staan de spots weer goed.
Mvg,
Lion
Heel erg aan te raden, opeens staan de spots weer goed.
Mvg,
Lion
-
Het is volgens mij niet EWEKA hoor ik haal nu zin's 2 dagen de spots binnen via KPN en ook daar klopt het niet oude posten 9 dagen oud en dubbele posten komen binnen.
-
Ik gebruik nu free.xsusenet.com om de headers binnen te halen, wat een verademing.
-
- Leeftijd: 109
Dat is zolang de ellende bij Eweka voortduurt, op het moment DE oplossing denk ik..Mustang5.0 schreef:Ik gebruik nu free.xsusenet.com om de headers binnen te halen, wat een verademing.
viewtopic.php?f=3&t=5040&p=44507#p44507
-
Bij mij al een aantal maanden problemen met Eweka, daarom jou raad opgevolgt om de free.xsusenet.com te nemen.Gompy schreef:Dat is zolang de ellende bij Eweka voortduurt, op het moment DE oplossing denk ik..Mustang5.0 schreef:Ik gebruik nu free.xsusenet.com om de headers binnen te halen, wat een verademing.
viewtopic.php?f=3&t=5040&p=44507#p44507
Werkt goed