Database na bijwerken dubbel zo groot
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Database na bijwerken dubbel zo groot
Ff o.t., maar gebruik zelf ook LU. Snelheid is gewoon zoals het hoort. Wel regelmatig problemen met updaten in 1.76.
Sent from my Desire HD using Tapatalk
Sent from my Desire HD using Tapatalk
-
- Usenet: NewsXS
- Internet: XS4ALL
Ik gebruik geen lightningusenet. Provider is UPC en ik gebruik NewsXS, iemand ervaring met die beiden in combinatie met het genoemde probleem ??
-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 okt 2011, 23:09] --
Inmiddels versie 1.76 verwijderd en 1.75 teruggezet, probleem blijft (helaas)
-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 okt 2011, 23:09] --
Inmiddels versie 1.76 verwijderd en 1.75 teruggezet, probleem blijft (helaas)
Overbodige quotes verwijderd
- MariaK
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
--------------------------------------------------------------------------------
Na het ophalen van een nieuwe database is het regelmatig het geval dat inmiddels spots van de laatste 15 dagen missen.
Het probleem lijkt zich voor te doen bij de newsservers die aangesloten zitten bij news-service.com. Misschien een idee dat de mensen met het probleem, dit te melden bij je USP?
Na het ophalen van een nieuwe database is het regelmatig het geval dat inmiddels spots van de laatste 15 dagen missen.
Het probleem lijkt zich voor te doen bij de newsservers die aangesloten zitten bij news-service.com. Misschien een idee dat de mensen met het probleem, dit te melden bij je USP?
-
- Usenet: NewsXS
- Internet: XS4ALL
op dit moment laadt het programma nog steeds alles volledig. Nu niet meer tot ongeveer 26 september (26-09), maar tot vandaag 09:26 uur. Is het iets in het tijd/datum segment ? Kunnen anderen nu ook tot recenter datum bijwerken in plaats van tot ergens eind september ?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 24 okt 2011, 23:53] --
Ik vind het niet leuk meer, diverse keren geprobeerd bij te werken, komt niets nieuw meer binnen na vandaag 14:26 uur. Is er al een oplossing in het zicht ? of iets wat men kan uitproberen ?
-- [bericht automatisch samengevoegd - 24 okt 2011, 23:53] --
Ik vind het niet leuk meer, diverse keren geprobeerd bij te werken, komt niets nieuw meer binnen na vandaag 14:26 uur. Is er al een oplossing in het zicht ? of iets wat men kan uitproberen ?
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Ziggo 250 mbit
- Leeftijd: 57
Er zijn en viertal oplossing geboden, maar of ze voor iedereen werken???HarrieNak398 schreef:Is er al een oplossing in het zicht ? of iets wat men kan uitproberen ?
Eén is viewtopic.php?f=3&t=4205&start=60#p36439
Twee is database cleanup tool.
Drie is database verwijderen.
Vier is "bijwerken" uitvinken en handmatig bijwerken.
Probeer er één tegelijk en laat ons a.u.b. weten hoe het is afgelopen.
Laatst gewijzigd door Magsel op 28 okt 2011, 14:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Na door lezen van dit topic
,heb ik de database verwijderd ,die was meer 0,99 gig groot
Na opnieuw opstarten is er een neiuwe database gekomen 136mb en spotnet loopt nu goed
Dus even afwachten of het zo blijft
groetjes Jojo

Na opnieuw opstarten is er een neiuwe database gekomen 136mb en spotnet loopt nu goed
Dus even afwachten of het zo blijft
groetjes Jojo
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: kpn
- Leeftijd: 59
heb nu sunnyusenet als provider en geen dubbelle database meer gehad.....
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Ziggo
Ik blijf het probleem houden wanneer ik de spamremover gebruik dan krijg ik constant deze melding
Kan bestand of assembly System.Data.SQLite, Version=1.0.66.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=db937bc2d44ff139 of een van de afhankelijkheden hiervan niet laden. Poging om een programma te laden met een onjuiste indeling.
wanneer ik dan op doorgaan klik krijg ik een leeg veld met boven in de balk de tekst [Form1]
Ik heb spotnet el een keer opnieuw geinstalleerd en ook SQLite.NET
maar probleem blijft bestaan.
( gebruik lightningusenet. (kennis van mij heeft die ook maar totaal geen problemen mee )
Ik zou niet weten wat ik meer kan doen dan wat er hier is beschreven.
Iemand nog suggesties ?? dan hoor ik ze heel graag.
Ik was het zo zat dat ik spotnet er maar helemaal af gehaald heb en ben overgestapt op Spotlite (ziet er iets minder mooi uit maar werkt goed, nu maar hopen dat deze het blijft doen
Kan bestand of assembly System.Data.SQLite, Version=1.0.66.0, Culture=neutral, PublicKeyToken=db937bc2d44ff139 of een van de afhankelijkheden hiervan niet laden. Poging om een programma te laden met een onjuiste indeling.
wanneer ik dan op doorgaan klik krijg ik een leeg veld met boven in de balk de tekst [Form1]
Ik heb spotnet el een keer opnieuw geinstalleerd en ook SQLite.NET
maar probleem blijft bestaan.
( gebruik lightningusenet. (kennis van mij heeft die ook maar totaal geen problemen mee )
Ik zou niet weten wat ik meer kan doen dan wat er hier is beschreven.
Iemand nog suggesties ?? dan hoor ik ze heel graag.
Ik was het zo zat dat ik spotnet er maar helemaal af gehaald heb en ben overgestapt op Spotlite (ziet er iets minder mooi uit maar werkt goed, nu maar hopen dat deze het blijft doen
-
- Internet: Ziggo 250 mbit
- Leeftijd: 57
De oplossing van het "bijwerken tijdens opstarten" uitzetten en handmatig starten werkt bij mij niet.
-
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 86
- Contacteer:
Ik werkte de DB altijd al handmatig bij! Nu, de laatste 2 weken heb ik regelmatig een dubbele DB! Vervolgens de DB verwijderd en opnieuw ingelezen. Dat ging (enkel) goed. Alleenn miste ik de gegevens van de white/black list. Na opnieuw opstarten van Spotnet werd vervolgens de DB weer volledig binnengehaald. Echter nu had ik dus wel de white/blacklist gegevens. Dat was mijn laatste probeersel. Ik heb de DB verwijderd en opnieuw ingelezen. Daarna de provider gegevens veranderd naar mijn Internet provider (Ziggo), vervolgens Spotnet afgesloten, de DB hernoemd naar Ziggo. Daarna Spotnet opnieuw opgestart (met ZIGGO dus) Zo heb ik alsnog een grotere DB. De spots die +/- ouder dan 3 mndn zijn, kan ik natuurlijk niet meer bijkomen maar die zoek ik dan op via NLeecher. Gevolg: sindsdien geen dubbele DB meer. Oorzaak: ????
Blijf zolang mogelijk jong dan wordt je kort oud!