Gelul van KPN.. heb net een mail gehad en geven toe dat ze een storing hebben. Dit mailden zij:wheaten schreef:Hoi Sebastiaan,
Bedankt voor het bevestigen, van de problemen bij KPN en het melden dat jullie druk bezig zijn dit op te lossen. TOP.
Indien er problemen zijn, hoe kunnen de mensen dit melden bij KPN?
De mensen die problemen ondervinden worden door KPN niet te woord gestaan. Ons forum helpt deze mensen graag maar zijn geen helpdesk voor KPN.
Alvast bedankt.van een van onze leden, een paar dagen geleden: Ik heb KPN net gebeld en deze zeggen geen foutmelding betreffende hun Newsserver te kunnen vinden. Volgens de medewerker mogen zij ook geen ondersteuning geven wat betreft de Newsserver
Op dit moment kampt deze gratis service van KPN met een storing. Wanneer u niet kunt inloggen en/of foutcode 502 verschijnt adviseer ik u om het op een later tijdstip nog een keer te proberen. Telefonisch kunnen wij u hiervoor geen ondersteuning bieden. Wilt u een uitgebreidere werking van nieuwsgroepen, adviseer ik u een abonnement te nemen op nieuwsgroepen bij een provider die deze abonnementen aanbied.
Mijn excuses voor het ongemak.
Dus wel degeljk een storing daar. Dus gewoon afwachten tot alles het weer doet, zal bij de een sneller gaan dan bij de ander. bij mij in elk geval doet nog nix het... zowel spotnet als sabnzb.
gr. peterpan