Spotlite - versies voor Windows / MacOS / Linux
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Leeftijd: 68
Re: Spotnet lite - versies voor Windows / MacOS / Linux
Is het mogelijk om ook een Linux rpm versie te maken?
-
Ik heb het programme nu geladen met Eweka en de bestandsnamen worden nu wel netjes gevonden.
Nog een aantal zaken die het programma nog beter zouden kunnen maken:
1. Zelf Categorie filters aanmaken en verwijderen
2. tag support binnen de categorieen.
3. zoeken binnen een categorie
4. de mogelijkheid op een bestandsnaam te klikken en die dan direct op het clipboard plaatsen
Verder niets dan lof over deze applicatie...
groet Robert.
Nog een aantal zaken die het programma nog beter zouden kunnen maken:
1. Zelf Categorie filters aanmaken en verwijderen
2. tag support binnen de categorieen.
3. zoeken binnen een categorie
4. de mogelijkheid op een bestandsnaam te klikken en die dan direct op het clipboard plaatsen
Verder niets dan lof over deze applicatie...
groet Robert.
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Beta 6 werkt hier perfect
.
Wat handig zou zijn is een wijziging voor het design van de reacties: dat degene die reageert naast de reactie wordt gezet, of in een andere kleur/lettertype.
Verder perfect programma
!

Wat handig zou zijn is een wijziging voor het design van de reacties: dat degene die reageert naast de reactie wordt gezet, of in een andere kleur/lettertype.
Verder perfect programma

-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
Beta 6 werkt hier perfect
.
Verder perfect programma
!

Verder perfect programma

-
- Leeftijd: 41
Ik heb al gezien dat er erg veel opmaak in HTML in het exebestand zit. Zou mooi zijn als dit naar een extern bestand ging. Kan je hem zelf opmaken zoals je wil 

Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
-
Waarom is het enkel mogelijk om 2 poorten (119/443) te kiezen.?
Volgens mij is 563 een standaard SSL poort (wordt door sommige downloadprogramma's automatisch daarin gewijzigd)
Zou het niet beter zijn om het veld open voor een serie van maximaal 3 integers te maken? Bij het ophalen van headers kan er vanzelf bij een probleem een foutmelding worden gegenereerd.
Bij Hitnews kan ik 4 poorten kiezen (80, 119, 563, 995) Bij Spotlite is er daarvan nu dus slechts maar 1 mogelijk. Of doe ik iets verkeerd?
Volgens mij is 563 een standaard SSL poort (wordt door sommige downloadprogramma's automatisch daarin gewijzigd)
Zou het niet beter zijn om het veld open voor een serie van maximaal 3 integers te maken? Bij het ophalen van headers kan er vanzelf bij een probleem een foutmelding worden gegenereerd.
Bij Hitnews kan ik 4 poorten kiezen (80, 119, 563, 995) Bij Spotlite is er daarvan nu dus slechts maar 1 mogelijk. Of doe ik iets verkeerd?
-
--
Laatst gewijzigd door Possum op 01 mar 2011, 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Ik wil spotlite graag over ssl gebruiken, poort 563, maar als ik dit doe, krijg ik vervolgens de volgende mededeling:
Zonder SSL werkt het programma overigens perfect
Spotlite haalt vervolgens geen spots op. Dit hoewel ssl bij andere programmas foutloos werkt..SSL fout!
Het SSL certificaat van de sever is niet uitgegeven door een vertrouwde instantie (zoals RapidSSL, StartSSL of Comodo).
Zonder betrouwbaar certificaat is het niet mogelijk een VEILIGE verbinding op te zetten.
Neem contact met je provider op!
Zonder SSL werkt het programma overigens perfect

-
--
Laatst gewijzigd door Possum op 01 mar 2011, 10:22, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Heb net Spotlite uitgeprobeerd, en moet zeggen komplimenten aan de programeur.
Om alleen spots te bekijken is het, sorry dat ik het schrijf, VEEL beter dan SpotNet. Vertrouwdere werking, overzichtelijkere tabel, betere filters, sneller, etc.
Ik had Spotlite eigenlijk al opgegeven omdat de Beta5 versie bij mij een application initialization error gaf, echter Beta6 doet het goed.
Het enige wat ik eigenlijk na een half uurtje ermee werken mis, is het niet automatisch downloaden van nieuwe spots. Dat vond ik in FTD erg handig, de Catchup en Update funkties dus, omdat ik dan bij herstarten van het programma kon zien tot hoe ver de laatste spots kwamen die binnengehaald waren. Al de laatst geladen spots waren groen. Nu word bij het opstarten, en gedurende de uptime van het programma, automatisch gekeken naar nieuwe spots, wat ik persoonlijk niet handig vind.
-Mischien een idee als setting, zodat eenieder z'n eigen preferentie kan gebruiken?????
Als dat nog toegevoegd kan worden, is Spotlite voor mij de enige om spots te bekijken. Voor spotten zelf gebruik ik dan wel SpotNet.
Om alleen spots te bekijken is het, sorry dat ik het schrijf, VEEL beter dan SpotNet. Vertrouwdere werking, overzichtelijkere tabel, betere filters, sneller, etc.
Ik had Spotlite eigenlijk al opgegeven omdat de Beta5 versie bij mij een application initialization error gaf, echter Beta6 doet het goed.
Het enige wat ik eigenlijk na een half uurtje ermee werken mis, is het niet automatisch downloaden van nieuwe spots. Dat vond ik in FTD erg handig, de Catchup en Update funkties dus, omdat ik dan bij herstarten van het programma kon zien tot hoe ver de laatste spots kwamen die binnengehaald waren. Al de laatst geladen spots waren groen. Nu word bij het opstarten, en gedurende de uptime van het programma, automatisch gekeken naar nieuwe spots, wat ik persoonlijk niet handig vind.
-Mischien een idee als setting, zodat eenieder z'n eigen preferentie kan gebruiken?????
Als dat nog toegevoegd kan worden, is Spotlite voor mij de enige om spots te bekijken. Voor spotten zelf gebruik ik dan wel SpotNet.