Offtopic topic

Plaats hier alles wat niet in de andere fora kan

Moderator: Moderator Team

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Answers: 0
Contacteer:

Re: Offtopic topic

Bericht door KoffieBo0N »

Ik ben zo ontopic dat ik in dit offtopic topic nu offtopic bezig ben :P.

Deleted User 7399

Bericht door Deleted User 7399 »

Ja... Daar gaat het, ik snap het nu niet meer :P

Gup
Algemeen Manager
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Leeftijd: 49

Bericht door Gup »

Dat bedoel ik nou :think:

Wie snapt nu nog wat on-topic is in het off-topic topic ?
Want als een off-topic in het off-topic terecht komt, dan is het toch nog steeds off-topic, of juist weer on-topic ?

En stel nou dat het wel on-topic zou zijn in het off-topic topic, hoe weten we dan wanneer het off-topic is in een off-topic topic ?

Psion
Leeftijd: 42

Bericht door Psion »

*snapt er niks meer van*
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less

Wheaten
Supporter
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Leeftijd: 110

Bericht door Wheaten »

Zal het even uitleggen, want Gup maakt het id een beetje moeilijk.
In jip en janneke taal:

Als in een off-topic een on-topic topicgeplaats wordt, dan zal in de off-topic topic, het bewuste off-topic wel on-topic zijn.
Hoewel het makkelijker uit te leggen is als,
als je in een topic een on-topic topic plaats, dan zal het on-topic topic in het bewuste topic ook on-topic zijn.
tenzij het topic off-topic is in het topic, dan is het natuurlijk gewoon off-topic ookal is het topic on-topic.

Als je het nu niet snapt.....

Gup
Algemeen Manager

Bericht door Gup »

wheaten schreef:Zal het even uitleggen, want Gup maakt het id een beetje moeilijk.
In jip en janneke taal:

Als in een off-topic een on-topic topicgeplaats wordt, dan zal in de off-topic topic, het bewuste off-topic wel on-topic zijn.
als je in een topic een on-topic topic plaats, dan zal het on-topic topic in het bewuste topic ook on-topic zijn.
tenzij het topic off-topic is in het topic, dan is het natuurlijk gewoon off-topic ookal is het topic on-topic.

Nee inderdaad ik snap er nou helemaal nixmeer van :(

wheaten :

Ok dat snap ik, maar wat nou als je dan off-topic in het off-topic topic zou gaan, hoe herken je dan dat een off-topic topic vol met on-topic berichten zou zitten terwijl deze dan juist on-topic zouden zijn, maar het off-topic topic laat eigenlijk alleen maar off-topic toe in het off-topic topic toe toch?
Dan ben je toch juist weer on-topic bezig :S wat dan zou betekenen dat alles wat on-topic is in het off-topi topic, juist off-topic zou zijn, hetgeen dan ook weer niet in het off-topic topic geplaatst had moeten wezen omdat het dan off-topic is, hoe zit dat dan?

Wheaten
Supporter

Bericht door Wheaten »

je kon toch niet off-topic gaan in het off-topic, tenzij je juist off-topc gaat dan zit je idd weer ontopic.

Gup
Algemeen Manager

Bericht door Gup »

wheaten schreef:je kon toch niet off-topic gaan in het off-topic, tenzij je juist off-topc gaat dan zit je idd weer ontopic.
ja precies, en dat hoort dan niet thuis in het off-topic topic toch? (snap je mijn verwarring? :think:

Wheaten
Supporter

Bericht door Wheaten »

ja daarom is het zo verwarrend.
Je kan ook niet het off-topic, on-topic gaan noemen, want dan zijn alle berichten weer wel off-topic :wtf:
en wordt het druk met moderen.

Gup
Algemeen Manager

Bericht door Gup »

Al staat het ontopic door de off-topic topic niet meer ontopic door de off-topic topic, omdat het off-topic topic voor bullshit is, en dat is dit off-topic/ontopic gedoe al, hetgeen dan ontopic is snap je?

En dat zou niet mogen in een off-topic topic

Dus kan je alleen on-topic gaan door iets off-topic te plaatsen, dus moet je iets plaatsen wat meteen off-topic is, hetgeen weer ontopic zou zijn ..
dat bedoelde ik dus met dit off-topic topic :think:

Wie kan me dit uitleggen? w8 om een overzichtje te creeren :
door Gup » 36 minuten geleden

wheaten schreef:
Zal het even uitleggen, want Gup maakt het id een beetje moeilijk.
In jip en janneke taal:

Nee inderdaad ik snap er nou helemaal nixmeer van

wheaten :

Ok dat snap ik, maar wat nou als je dan off-topic in het off-topic topic zou gaan, hoe herken je dan dat een off-topic topic vol met on-topic berichten zou zitten terwijl deze dan juist on-topic zouden zijn, maar het off-topic topic laat eigenlijk alleen maar off-topic toe in het off-topic topic toe toch?
Dan ben je toch juist weer on-topic bezig wat dan zou betekenen dat alles wat on-topic is in het off-topi topic, juist off-topic zou zijn, hetgeen dan ook weer niet in het off-topic topic geplaatst had moeten wezen omdat het dan off-topic is, hoe zit dat dan?
Dit is de start van Blauwbek :

door Blauwbek » 26 apr 2011, 19:50

in dit topic is offtopic gaan onmogelijk...

Nou, wel dus :P door on-topic te gaan :D
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer