stichting Brein
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Phoenix NAP
Re: stichting Brein
Ze kunnen wel claimen dat Brein weer plat ligt, maar zojuist nog even gekeken. Brein is gewoon online..... 

I'm trying to be...who I really am...the true me...
-
http://www.timkuik.com/
Hier word uitgelegd wat wel mag,
Wiet kweken mag niet, kopen wel <--> Uploaden mag niet, downloaden wel.
O ja, en je mag er niet met ze allen over praten, want dan kun je mensen aanmoedigen om dingen te doen die niet mogen.
En nu is Tim Kuik
boos op die half miljoen FTD-ers die zijn site zouden aanvallen. Je zou er bang van worden zeg, kans van 1:32 dat je dus gewoon een FTD-er tegen het lijf loopt op straat die boos is op je, Tim. Misschien zit er wel een FTD-er bij je in de stichting, hahahaha.
Klinkt toch allemaal als kleuterschool.
Hier word uitgelegd wat wel mag,

Wiet kweken mag niet, kopen wel <--> Uploaden mag niet, downloaden wel.
O ja, en je mag er niet met ze allen over praten, want dan kun je mensen aanmoedigen om dingen te doen die niet mogen.

En nu is Tim Kuik

Klinkt toch allemaal als kleuterschool.
Marktaandelen Mac OS X en iOS blijven groeien en groeien en groeien en ......
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
-
Met zo'n site als timkuik.com wordt de aandacht alleen maar getrokken naar spotnet, denk dat je zo anoniem mogelijk moet blijven. De ogen van Brein worden zo dan makkelijk gericht op spotnet en ik zie ze dan ook niet een lang leven leiden op deze manier.
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
spotnet is sowieso al populair, het gaat erom dat spotnet decentraal is en dus niet offline gehaald kan worden 

-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
@salseros Ik weet haast wel zeker dat Brein allang van Spotnet weet. Bij het neerhalen van FTD zijn ook andere, redelijk onbekende, soortgelijke programma's online gegaaan.
Daarom maakt die extra publiciteit niet veel uit, wij zijn het niet die het hebben geplaatst.
Daarom maakt die extra publiciteit niet veel uit, wij zijn het niet die het hebben geplaatst.
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
-
- Moderator Team Lid
- Contacteer:
-
- Usenet: lightningusenet
- Internet: telfort
Whaahahaha ik hoop toch zo dat de nieuwe site van Brein gelijk weer ofline word gehaald door een ddos aanval. Wat een uitspraken van die Kuik zeg.
Stichting Brein is een nieuwe website aan het bouwen. De site gaat draaien op Nginx, een open source webserver die volgens Webwereld efficiënt omgaat met verkeerspieken.
"We waren al van plan om een nieuwe site te maken", vertelt Brein-baas Tim Kuik aan de technologienieuwssite, "En natuurlijk nemen we die gelegenheid te baat om het technisch zo in te richten om dergelijk vandalisme zo goed mogelijk tegen te gaan."
Hoe DdoS-bestendig Nginx precies is, weet Kuik ook niet: "Maar ik heb natuurlijk wel gezegd: 'Maak dat ding zo bestendig mogelijk'."
-
- Usenet: SunnyUsenet
- Internet: Kpn
open source webserver of niet met een Ddos verstop je netwerk verkeer dus ga je plat , dus ook tim gaat plat
er zijn een paar manieren om een Ddos af te wenden maar dat ga ik niet verklappen hier
We are using nginx as a primary software for free hosting platforms. I have developed specific modules for banner inserting and stats calculation in nginx and now our central server can handle about 150-200Mbit/s of highly fragmented http-traffic (all files are small).
I think, this is really good result because with any possible tunings of Apache on the same servers we were not able to handle even 60-80Mbit/s.
-- Alexey Kovyrin
local teste
kijken of die 100.0000 pakjes per sec aan kan en de ip verandert na 2 sec
denk het niet hoe harde een software ontwerper roep des te slechter is het neem maar van mijn aan een Ddos kan je bijna niet tegen houden
er zijn een paar manieren om een Ddos af te wenden maar dat ga ik niet verklappen hier
We are using nginx as a primary software for free hosting platforms. I have developed specific modules for banner inserting and stats calculation in nginx and now our central server can handle about 150-200Mbit/s of highly fragmented http-traffic (all files are small).
I think, this is really good result because with any possible tunings of Apache on the same servers we were not able to handle even 60-80Mbit/s.
-- Alexey Kovyrin
local teste