mm update van 1.7 > 1.7.1 gedaan. Nu blijft bij het openen van een spot het proggie zoeken naar reacties terwijl ze er allemaal al wel staan. Omdat hij niet stopt met zoeken kan ik zelf dus niet reageren. Iemand anders hier ook last van ? ik gebruik cambrium voor de headers
dus constant: verbinding maken > zoeken > laden 51% etc etc
StuiTeRr schreef:mm update van 1.7 > 1.7.1 gedaan. Nu blijft bij het openen van een spot het proggie zoeken naar reacties terwijl ze er allemaal al wel staan. Omdat hij niet stopt met zoeken kan ik zelf dus niet reageren. Iemand anders hier ook last van ? ik gebruik cambrium voor de headers
StuiTeRr schreef:mm update van 1.7 > 1.7.1 gedaan. Nu blijft bij het openen van een spot het proggie zoeken naar reacties terwijl ze er allemaal al wel staan. Omdat hij niet stopt met zoeken kan ik zelf dus niet reageren. Iemand anders hier ook last van ? ik gebruik cambrium voor de headers
had ik dus ook.......
en hoe heb je dat opgelost ?? zal zo ook even cambrium vervangen voor xsnews
Ik heb hem eerst gewoon over de vorige versie geinstalleerd maar kreeg de volgende foutmelding Preparetab: De Objectverwijzing is niet op een exemplaar van een object ingesteld
.Heb alles gedeinstald helemaal opgeschoond diverse X gereboot opnieuw geinstalleerd maar blijf foutmelding krijgen kan hem wel openen maar heb idee dat niet veel nieuw binnen krijg gebruik win7 32 versie iemand een oplossing Gebruik nu zolang spotlite maar ja die vind ik toch niet echt handig wacht dus ff rustig af
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.