Geen emoticons & blauw kruis
Moderator: Moderator Team
Re: Geen emoticons & blauw kruis
lenertje, je bedoelt zeker ruilertje haha
anyway: mischien moeten we maar eens een hele andere richting op denken. Zou het mogelijk zijn dat een ander geinstalleerd programma op je laptop het weergeven van je ico binnen spotnet dwars zit?
welke geassocieerde programma's laat windows zien bij je kruis ico?
anyway: mischien moeten we maar eens een hele andere richting op denken. Zou het mogelijk zijn dat een ander geinstalleerd programma op je laptop het weergeven van je ico binnen spotnet dwars zit?
welke geassocieerde programma's laat windows zien bij je kruis ico?
-
- Usenet: XsNews
- Internet: Ziggo

Wat ik zo apart vind is dat álle .ico bestanden in het programma zelf [linker menu] gewoon zichtbaar zijn, en in de geopende pagina [de spot/post dus] de .ico niet zichtbaar is terwijl de blauwe/groene/grijze pijl [.png] wél.
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...
tja
Ik neem aan dat je hebt gecheckt dat je asboluut de goede versie hebt van Spotnet toch?
Dan lijkt mij dat Spotnet het niet kan vinden of dat er iets mis gaat bij de weergave, lijken me de enige 2 smaken.
heb je al eens geprobeerd met een lagere resolutie (zie je screenshot) ?
Ik neem aan dat je hebt gecheckt dat je asboluut de goede versie hebt van Spotnet toch?
Dan lijkt mij dat Spotnet het niet kan vinden of dat er iets mis gaat bij de weergave, lijken me de enige 2 smaken.
heb je al eens geprobeerd met een lagere resolutie (zie je screenshot) ?
-
Ik sta gewoon op 1920x1080. Dat is ook aanbevolen door windows. Ik heb een 16inch HP laptop met full HD scherm. [HP HDX 16]. Win7 Home Premium 64bit.
Ik zal Spotnet op mijn desktop installeren en zien wat er dan gebeurt. Oh ja... en de resolutie even veranderen [wat ik eigenlijk liever niet doe ivm de films die ik er soms op kijk haha]
Ik zal Spotnet op mijn desktop installeren en zien wat er dan gebeurt. Oh ja... en de resolutie even veranderen [wat ik eigenlijk liever niet doe ivm de films die ik er soms op kijk haha]
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...
-
- Usenet: I-Telligent
Zoek eens op je pc naar " eye.gif ".dat is het oogje zoals die in FTD genoemd werd.
Het lijkt erop dat Windows, Spotnet laat verwijzen naar eye.gif ipv add.ico, omdat je ook met de ftd look aan het stoeien bent geweest.Spotnet kent geen eye.gif en dus geen icoon.als spotnet geen icoon kan vinden, krijg je een wit schermpje met een puntje erin (zelf getest).
Misschien is het een optie om te zoeken naar eye.gif alle eye.gif te verwijderen,en in C/Gebruikers/EIGEN NAAM/AppData/Local het bestand IconCache te verwijderen, en even opnieuw opstarten.
In dit bestandje staan de verwijzingen naar je icoons in Windows 7,je kan dit bestandje normaal gewoon zonder problemen deleten,omdat WIndows dit bestandje zelf weer opnieuw aanmaakt.
Misschien verwijst Windows dan wel naar het juiste icoon.
Wat ik wel vreemd vind is toen ik jouw screen zag, dat als je de add.ico wil openen er geen verwijzing stond naar Internet Explorer. wat eigenlijk wel normaal in de Keuzelijst zou moeten staan voor het openen van .ICO en .GIF.
Het lijkt erop dat Windows, Spotnet laat verwijzen naar eye.gif ipv add.ico, omdat je ook met de ftd look aan het stoeien bent geweest.Spotnet kent geen eye.gif en dus geen icoon.als spotnet geen icoon kan vinden, krijg je een wit schermpje met een puntje erin (zelf getest).
Misschien is het een optie om te zoeken naar eye.gif alle eye.gif te verwijderen,en in C/Gebruikers/EIGEN NAAM/AppData/Local het bestand IconCache te verwijderen, en even opnieuw opstarten.
In dit bestandje staan de verwijzingen naar je icoons in Windows 7,je kan dit bestandje normaal gewoon zonder problemen deleten,omdat WIndows dit bestandje zelf weer opnieuw aanmaakt.
Misschien verwijst Windows dan wel naar het juiste icoon.
Wat ik wel vreemd vind is toen ik jouw screen zag, dat als je de add.ico wil openen er geen verwijzing stond naar Internet Explorer. wat eigenlijk wel normaal in de Keuzelijst zou moeten staan voor het openen van .ICO en .GIF.

-
Zal ik allemaal gaan proberen. Ik zal je zeggen: ik heb FTD nog steeds op mijn laptop staan zelfs. Dat doe ik voor de spots die ik in mijn watchlist heb staan die ik [ooit] nog wil gaan binnenhalen.
To be continued...
To be continued...
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...
we horen het weer Don, suggesties van Just Be zijn idd goed vooral als er na FTD filters etc. verkeerde verwijzingen zijn blijven hangen in de cache.
-
- Usenet: Eweka
- Internet: Telekom
- Leeftijd: 57
Ben nog steeds benieuwd hoe het loopt met dit blauwe kruis probleem.
Is er al nieuws te melden jongens?
Is er al nieuws te melden jongens?

-
- Usenet: I-Telligent
Hebben Don nog niet gesproken.
Misschien komt ie dit weekend hier nog even voorbij ?, ben ook erg benieuwd of hij het al heeft kunnen oplossen.
Misschien komt ie dit weekend hier nog even voorbij ?, ben ook erg benieuwd of hij het al heeft kunnen oplossen.