anders wordt het toch een nieuwe provider.
Iemand een suggestie welke ?
Vragen over alternatieve providers horen niet in dit topic, dit topic is specifiek voor LightningUsenet issues.
Graag deze vragen stellen in dit topic! viewtopic.php?f=16&t=4825
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
Weet iemand waar ik kan zien tot wanneer mijn LU acount loopt ik heb een tijd geleden voor 400 dagen gekocht
Ik denk als het afloopt er maar weg ga na een andere ,ik ga even rond kijken wat het beste alternatief is
http://lightningusenet.com/myaccount/login.php
Edit: Ben ik nou scheel? Voorheen kon ik op deze pagina zien tot wanneer mijn account nog geldig was....ik zie dat nu nergens meer staan...
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
Ook hier hetzelfde probleem. Ik begrijp ook uit andere forums, dat ze nergens meer op reageren. Je kan ook je abonnement niet meer verlengen en als je je inlogd op hun site, wordt je standaard gelijk uitgelogd. Wacht het nog even af, anders zal ik op zoek moeten naar een andere payserver. Iemand een tip voor een andere goede payserver met veel retentie voor weining?
Mijn abo lipe afgelopen weekend af en ik heb 2 keer een mail van ze gehad om te verlengen maar dat ging niet, geen pagina waar je kan verlengen / betalen en ook ik kon mijn abo gegevens niet meer zien.
Ja dan houd het op en gezien de vele problemen hier op het forum heb ik het maar gelaten voor wat het is (was)
LU was voor mij handig omdat deze ook in het buitenland te bereiken was maar gelukkig doet Sunny dat ook en ik heb nu een proef abo van een week en loopt perfect.
Vaarwel LU, het ging bij mij goed maar helaas dat was het dan
Een tip om te onthouden wanneer een langdurig abbo af loopt.
Ik gebruik newsleecher daar kun je een nickname van de server op geven.
Bij mij: LightningUsenet tot 2012mmdd
Staat op een ander pc, weet niet tot ergens in oktober en dat vind ik nu best zuur als het einde verhaal zou zijn.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.