(Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodig!)
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: (Niet Officieel) Nieuwe Spotnet versie 2.0 (testers nodi
Denk het niet, deze versie net gedownload en geinstalleerd.
Heb je een link naar de laatste versie?
Update:
Laatste versie gevonden, nu kijken of die beter gaat
Heb je een link naar de laatste versie?
Update:
Laatste versie gevonden, nu kijken of die beter gaat
-
- Usenet: Newshosting
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 47
- Contacteer:
Re: foutmelding sportnet 2.0.0.147
Heb hier ook de laatste tijd last van, hoop dat er wat aan gedaan kan worden.Stappie schreef:Als ik enige tijd met Spotnet 2.0 bezig ben, krijg ik plotseling een melding met een aantal schuin onder elkaar staande schermpjes met de tekst: "Oeps. CurrentOnDispatscher UnhandledException: The WebCore is not initialized". Het schermpje is verder voorzien van een rondje met een rood kruis (zie bijlage).
Het enige dat rest is Spotnet afsluiten, opnieuw opstarten, scrollen naar de plek waar ik geëindigd ben en verder "spotnetten". Dit kan enkele malen per avond gebeuren.
Ik heb geen flauw idee wat deze melding betekent, waar deze vandaan komt en hoe op te lossen.
Heeft iemand van het forum wellicht een idee?
Bij voorbaat dank.
Jan.
-
- Usenet: usenet
- Internet: xs4all
de laatste versie is zwaar kl*ten - geen enkele nzb die ermee gespot is kan uitgepakt worden
zal het morgen nog even aanzien, en anders weg ermee. voortaan beter testen voor jullie updaten!

zal het morgen nog even aanzien, en anders weg ermee. voortaan beter testen voor jullie updaten!
-
Welke versie heb je het over ?? Ik had dezelfde problemen als jij omschrijft met versie .152. Na deinstallatie en installatie van de laatste versie, in mijn geval .150 was alles weer als vanouds. Inmiddels heb ik een update gehad naar versie .155 en ook die werkt weer perfect. Er wordt regelmatig geupdated en helaas kan er soms iets fout gaan, gelukkig hebben anderen zoals Microsoft, Apple of Samsung daar geen last van.toja schreef:de laatste versie is zwaar kl*ten - geen enkele nzb die ermee gespot is kan uitgepakt worden![]()
-
- Moderator Team Lid
Versie 155 plaatst de nzb's wel, maar ze zijn niet meer te lezen door (alle) clients.
-
Dat is vreemd, ik ben nu aan het downloaden via Newsleecher, die heeft toch echt de NZB gekregen van versie .155, m.a.w. Newsleecher werkt wel als downloadcliënt.mesa57 schreef:Versie 155 plaatst de nzb's wel, maar ze zijn niet meer te lezen door (alle) clients.
-
- Usenet: SnelNl
- Internet: 3BB
Geen problemen met downloaden maar persoonlijk vind ik de nieuwe layout niet mooi. Voor mij hoeven die kleuren echt niet want er zijn al genoeg filters. Tevens wil ik - nogmaals - opmerken dat ik liever juiste genre terug zie bij Beeld - TV Series. Weet dat het TV series zijn maar om dan ook bij genre dit te lezen??? Impiceert altijd openen om te kijken of het actie, docu, misdaad of zoiets is.
Inmiddels gevonden dat kleuren enz. gewijzigd kunnen worden in instellingen. Excuses voor het plaatsen van eerste gedeelte van mijn vraag. Opmerking over genre bij Beeld - TV Series blijft nog wel van kracht.
Inmiddels gevonden dat kleuren enz. gewijzigd kunnen worden in instellingen. Excuses voor het plaatsen van eerste gedeelte van mijn vraag. Opmerking over genre bij Beeld - TV Series blijft nog wel van kracht.
Laatst gewijzigd door Rob1706 op 20 jan 2016, 11:33, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Moderator Team Lid
Ja, maar het gaat om spots GEPLAATST met 2.0.155. Daarvan zijn ook de images niet zichtbaar.NoBrain schreef:Dat is vreemd, ik ben nu aan het downloaden via Newsleecher, die heeft toch echt de NZB gekregen van versie .155, m.a.w. Newsleecher werkt wel als downloadcliënt.mesa57 schreef:Versie 155 plaatst de nzb's wel, maar ze zijn niet meer te lezen door (alle) clients.

-
- Usenet: usenet
- Internet: xs4all
precies mesa57, jij kunt tenminste lezen
geplaatste spots is het probleem als versie 2.0.155 wordt gebruikt. nzb kan niet uitgepakt worden is dan de blijde boodschap...

geplaatste spots is het probleem als versie 2.0.155 wordt gebruikt. nzb kan niet uitgepakt worden is dan de blijde boodschap...

-
- Usenet: newsgrabber
- Internet: kpn
Kan niet meer spotte sinds laatste update