Ik krijg een foutmelding zodra ik een reactie wil plaatsen of een verzoek : Details 440 not allowd hoe kan ik dat oplossen .
Ik heb spotnet 1.9.05 en news.tweaknews.nl
Ik krijg een foutmelding zodra ik een reactie wil plaatsen of een verzoek : Details 440 not allowd hoe kan ik dit oplossen.
Ik heb spotnet 1.9.05 en news.hitnews.eu
hoi ik heb vraag.
ik heb gisteren spotnetclassic geinstalleerd en ik gebruik eweka.
eerst alle spots opnieuw binnen gehaald. maar als ik nu op een feed druk zie ik geen verdere info over de spot
ik zie niet staan downloaden. ik heb ook gekeken bij een spot die gisteren is geplaatst.
Fsanders schreef: 12 nov 2018, 13:33
Hoe kan ik bij een spot die ik heb gedownload een reaktie plaatse, ik krijg namenlijk de mededeling: Details 440 posting not allowed (440).
Maar eh, hoe kan ik iemand op een blacklist zetten (voor mijzelf) zodat ik de post van hem/haar niet meer te zien krijg?
Waarschijnlijk verkeerd gezocht, maar kan helaas op deze vraag geen antwoord vinden.
--
ahum .. later:
gevonden: in de lijst, r-click verwijder van witte lijst, dan weer r-click toevoegen aan zwarte lijst. Alles van die afzender wordt dan lichtgrijs.
ik zocht naar iets in het menu/bewerken.
Laatst gewijzigd door snwul op 29 nov 2018, 10:51, 2 keer totaal gewijzigd.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.