Spotnet laadt niet met sunnyusenet
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Usenet: Eweka
- Internet: mobile
-
- Usenet: hitnews
- Internet: upc
Re: Spotnet laadt niet met sunnyusenet
Bij mij precies het zelfde, in eerste instantie een paar keer een 502 fout waardoor je gaat denken dat jezelf iets fout doet, alles opnieuw ingesteld met het zelfde resultaat. Nu geen fout meldingen meer maar er komt niets meer binnen.
Keurig berichtje naar Sunnyusenet gestuurd met als resultaat zelfde antwoord als GJE hierboven.
We hebben dit volgens mij een paar jaar geleden ook al een keer eerder gehad toen was het na een paar dagen zonder oorzaak te noemen vanzelf opgelost.
Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren, anders ben ik weg bij ze.
Bobby
Keurig berichtje naar Sunnyusenet gestuurd met als resultaat zelfde antwoord als GJE hierboven.
We hebben dit volgens mij een paar jaar geleden ook al een keer eerder gehad toen was het na een paar dagen zonder oorzaak te noemen vanzelf opgelost.
Ben benieuwd hoe lang dit nu gaat duren, anders ben ik weg bij ze.
Bobby
-
- Leeftijd: 68
mijn laatste mail naar support van sunny:
Laatste uitleg....
sinds 20-01-16 14:39 worden de headers niet meer geupdate.
oke als ik database verwijder en opnieuw begin haalt het dus headers binnen tot 20-01-16 14:39, daarna niets meer.
dat is het probleem!
heeft niets met spotnet of spotlite te maken, ergens is iets mis met de communicatie tussen de usenetservers.
sunny is niet de enige provider die dit probleem heeft, maar er zijn ook providers die geen last hebben.
Laatste uitleg....
sinds 20-01-16 14:39 worden de headers niet meer geupdate.
oke als ik database verwijder en opnieuw begin haalt het dus headers binnen tot 20-01-16 14:39, daarna niets meer.
dat is het probleem!
heeft niets met spotnet of spotlite te maken, ergens is iets mis met de communicatie tussen de usenetservers.
sunny is niet de enige provider die dit probleem heeft, maar er zijn ook providers die geen last hebben.
-
- Usenet: sunnyusenet
- Internet: ziggo
Hier ook het zelfde probleem en idd ook met sunnyusenet.
Ik heb 1 mazzel dat 27 februaro mijn abo verloopt.
iemand ervaring met usenet Tweaknews daar die ongeveer op hetzelfde bedrag per half jaar zitten
Ik heb 1 mazzel dat 27 februaro mijn abo verloopt.
iemand ervaring met usenet Tweaknews daar die ongeveer op hetzelfde bedrag per half jaar zitten
-
- Usenet: Sunny
- Internet: KPN
Ik denk dat het probleem een combinatie van Sunny en Spotnet/Spot Lite is. Ik heb ook sinds gisterenmiddag geen nieuwe headers/spots meer binnen gekregen. Echter bij de concurrent van Newzbin krijg ik wel nieuwe spots binnen.
-
- Internet: telfort
- Leeftijd: 77
Wat een sullen daar bij Sunny, iedereen krijgt dezelfde mail terug. Ik heb tot oktober betaald, doe dat dus nooit meer dan maar wat meer betalen. Wat is nu een goed alternatief om over te stappen want ik neem gewoon mijn verlies
Jacobus
Jacobus
-
- Internet: ziggo
Idd gewoon even iedereen collectief zijn sunnyusenet account uitzingen en wegwezen.
Meestal beste manier om wel een fatsoenlijk antwoord te forceren de volgende keer dat er iets speelt.
Zal voor mij niet nodig zijn heb zojuist nieuw abbo genomen, aangezien het bij Eweka wel gewoon functioneert.
Dus dat geeft genoeg reden om het antwoord van Sunnyusenet niet serieus te nemen, aangezien ze dat met problemen van klanten kennelijk ook niet doen.
Meestal beste manier om wel een fatsoenlijk antwoord te forceren de volgende keer dat er iets speelt.
Zal voor mij niet nodig zijn heb zojuist nieuw abbo genomen, aangezien het bij Eweka wel gewoon functioneert.
Dus dat geeft genoeg reden om het antwoord van Sunnyusenet niet serieus te nemen, aangezien ze dat met problemen van klanten kennelijk ook niet doen.
-
- Internet: upc
- Leeftijd: 64
Ik gebruik ook spotnet 2.0 en met Sunny als newsreader.
Hier haalt hij ook geen spots op.
Gebruik nu ook tijdelijk spotweb
Hoop op een oplossing
Hier haalt hij ook geen spots op.
Gebruik nu ook tijdelijk spotweb
Hoop op een oplossing
-
- Internet: Ziggo
Hier ook gedonder sinds gisteren. Alles al opnieuw geïnstalleerd en hij haalt enkel de spots tot gisterenmiddag binnen.
Dit soort gedoe is de reden dat ik altijd maandelijks abbo-tje pak. Ga de discussie met de provider niet eens aan, iemand advies voor een goed alternatief?
Dit soort gedoe is de reden dat ik altijd maandelijks abbo-tje pak. Ga de discussie met de provider niet eens aan, iemand advies voor een goed alternatief?

-
- Usenet: Sunnyusenet
- Internet: Telfort
Hier same shit. Spotnet 1.8.1 met Sunnyusenet. Echt jarenlang perfect gewerkt.
Sinds vanmorgen haalt ie geen spots meer binnen, kan de oude nog wel downloaden.
Krijg van Sunny dit antwoord:
Geachte klant,
Hartelijk bedankt voor uw reactie!
Wij vinden het heel erg vervelend, dat u onze service niet volledig kunt gebruiken.
Wij vragen u vriendelijk om volgende stappen uit te voeren:
* Zult u, uw huidige news client (Spot-Net, Spot-Lite en Spot-Web) deïnstalleren en opnieuw installeren?
* Heeft u ook een tweede news client geïnstalleerd? Zult u ons kunnen informeren of u wel via deze news client uw database kunt bewerken?
Bedankt voor uw samenwerking!
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com
Sinds vanmorgen haalt ie geen spots meer binnen, kan de oude nog wel downloaden.
Krijg van Sunny dit antwoord:
Geachte klant,
Hartelijk bedankt voor uw reactie!
Wij vinden het heel erg vervelend, dat u onze service niet volledig kunt gebruiken.
Wij vragen u vriendelijk om volgende stappen uit te voeren:
* Zult u, uw huidige news client (Spot-Net, Spot-Lite en Spot-Web) deïnstalleren en opnieuw installeren?
* Heeft u ook een tweede news client geïnstalleerd? Zult u ons kunnen informeren of u wel via deze news client uw database kunt bewerken?
Bedankt voor uw samenwerking!
Met vriendelijke groeten,
--
☀ Sunny Usenet Support
support@sunnyusenet.com