fout verwerken spots 32
Moderator: Moderator Team
-
-
-
- Usenet: easyusenet
- Internet: ziggo
Re: fout verwerken spots 32 (xsnews)
Misschien is alles aan het herstellen, het zal wel zo voor iedereen weer werken.
-
- Usenet: Astraweb
- Internet: Ziggo
Ik hoop dat dit sarcastisch bedoelt is, want wij zijn rustig maar schijnbaar voel jij het warm worden onder de voeten, waarom weet ik alleen niet.Blauwbek schreef:Heren en dames, gefeliciteerd het het vinden van deze bug, ik hoop dat de maker er iets aan zal doen.
Echter kunnen wij als spot-net.nl niks voor jullie betekenen namelijk is het zo dat zoals ook te zien is onderaan de pagina zijn wij op geen enkele manier verbonden aan spotnet en aanverwanten.
Ik wil jullie dan ook vooral verzoeken rustig te blijven en wachten op een reactie van de maker op welke manier dan ook.
-
- Usenet: XsNews
-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
Ik ben hardstikke rustig, jij ook? Das mooiBoejakka schreef:Ik hoop dat dit sarcastisch bedoelt is, want wij zijn rustig maar schijnbaar voel jij het warm worden onder de voeten, waarom weet ik alleen niet.Blauwbek schreef:Heren en dames, gefeliciteerd het het vinden van deze bug, ik hoop dat de maker er iets aan zal doen.
Echter kunnen wij als spot-net.nl niks voor jullie betekenen namelijk is het zo dat zoals ook te zien is onderaan de pagina zijn wij op geen enkele manier verbonden aan spotnet en aanverwanten.
Ik wil jullie dan ook vooral verzoeken rustig te blijven en wachten op een reactie van de maker op welke manier dan ook.

Dat gefeliciteerd was natuurlijk sarcastisch, maar dat had je ook al door

Ik voel het niet warm onder de voeten, ik zag alleen dat een (aantal) mensen vroegen hoe dit op te lossen was, daarnaast zag ik dat er een in mijn ogen de suggestie werdt gewekt dat wij van spotnet waren, dat wou ik nog even de wereld uithelpen.
Op zo'n fiets is mijn reactie dus ontstaan

Regels/Rules | pySabRename
Er zijn weer spotnet updates, klik hier!
API's kijken doe je maar in de dierentuin!
-
hier nog steeds niet goed ??
ik gebruik hitnews .. iemand met hitnews die het al werkend heeft
ik gebruik hitnews .. iemand met hitnews die het al werkend heeft

-
- Moderator Team Leider
- Usenet: UNS
- Internet: UPC
- Contacteer:
misschien moeten de servers nog even syncen om het probleem op te lossen, ik denk dat er een bepaalde spot de boosdoener is (is geloof ik ook vermeld in dit topic) welke even verwijderd moet worden. Dit kan enkele minuten tot een (paar) uur duren
Regels/Rules | pySabRename
-
- Usenet: easyusenet
- Internet: ziggo
Thanks voor de snelle reactie Spotnet.. hopelijk werkt het snel voor iedereen weer.
-
- Usenet: usenet
- Internet: xs4all