Geen updates meer sinds 12:44 uur??
Moderator: Moderator Team
-
Re: Geen updates meer sinds 12:44 uur??
Ik krijg nu zelfs niet eens meer contact met Hitnews via newsleecher , ik denk inderdaad ook problemen daar
Ga morgen maar verder
Welterusten
Stef
Ga morgen maar verder
Welterusten
Stef
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: Ziggo
Hitnews is bij mij goed, ook via newsreader(Altbinz), als je alles gedaan hebt volgens mijn stappenplan, is Spotnet goed geconfigureerd.Waarschijnlijk als je de computer opnieuw opstart is het denk ik ook goed. En anders probeer je morgen weer. Welteruste voor straks
-
Ik heb ook Hitnews en de zelfde problemen. Ook heb alle mogelijk heden geprobeerd die hier zijn aan gedragen, maar krijg ook geen enkele update meer binnen en blijft ook hangen op 12.44h.
Ga nu ook stoppen en hoop dat het morgen is opgelost. (hoop dat het probleem bij hitnews light)
Ga nu ook stoppen en hoop dat het morgen is opgelost. (hoop dat het probleem bij hitnews light)

-
in principe lopen de updates via news2.neva.ru (heb je immers ingesteld bij "headers" als provider in servers.xml)Hertog-R schreef:Ik heb ook Hitnews en de zelfde problemen. Ook heb alle mogelijk heden geprobeerd die hier zijn aan gedragen, maar krijg ook geen enkele update meer binnen en blijft ook hangen op 12.44h.
Voor zover ik weet zijn er geen problemen bij Hitnews. Het kan zijn dat je virusscanner je SSL lijn blokkeert
(check je instellingen in je virusscanner)
-
- Leeftijd: 62
Nee bombarie geen zorgenbombarie86 schreef:sorry Jerry, maar lees alsjeblieft nog 1 keer goed de informatie op het forum over het instellen van je servers.xml
want je springt over van ssl.hitnews naar news.hitnew.eu en dan ook weer bij de verkeerde namen, tussentijds log je in op Ziggo terwijl alleen lezen uit stond waarschijnlijk, dus je begrijpt "ik snap er ff niks meer van"
heb alles telkens gedaan zoals je aangaf, zonder oplossing
heb vervolgens Ziggo geprobeerd die het wel doet
en nu net lees ik dat er meer mensen zijn met dezelfde problemen
Heb zojuist spotnet compleet verwijderd en opnieuw geïnstalleerd met hetzelfde effect
Ga nu weer de servers aanpassen zoals je had aangegeven.
Alles precies gedaan zoals aangegeven was. Krijg bij opstarten de melding gebruikersnaam en wachtwoord onjuist en er worden geen nieuwe spots opgehaald
"één dag niet gelachen, is ook een dag"
-
ik heb tot op heden hetzelfde probleem zit ook bij hitnews
als ik de russische server gebruik kan ik de headers wel ophalen
het veranderen van de server xml werkt kan nu wel updaten en downloaden
als ik de russische server gebruik kan ik de headers wel ophalen
het veranderen van de server xml werkt kan nu wel updaten en downloaden
Laatst gewijzigd door jimmy_h op 19 feb 2011, 09:04, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Draai al sinds jaar en dag SSL en nooit problemen met ESETbombarie86 schreef:in principe lopen de updates via news2.neva.ru (heb je immers ingesteld bij "headers" als provider in servers.xml)Hertog-R schreef:Ik heb ook Hitnews en de zelfde problemen. Ook heb alle mogelijk heden geprobeerd die hier zijn aan gedragen, maar krijg ook geen enkele update meer binnen en blijft ook hangen op 12.44h.
Voor zover ik weet zijn er geen problemen bij Hitnews. Het kan zijn dat je virusscanner je SSL lijn blokkeert
(check je instellingen in je virusscanner)
-
news.neva.ru doet het nu ook niet meer
Terwijl Hitnews aangeeft dat deze provider geen headers downloaden ondersteund
Heeft er iemand al ervaring met Powernews ?
Terwijl Hitnews aangeeft dat deze provider geen headers downloaden ondersteund
Heeft er iemand al ervaring met Powernews ?
-
Heb zojuist mijn servers bestand aangepast en als header Ziggo en voor up- en download Hitnews ingesteld, opgeslagen en alleen lezen gemaakt; opgestart en alles sinds gisteren 12:44 is nu als nieuw aangevuld
Weet natuurlijk alleen niet hoe volledig Ziggo is, maar er zit tenminste alweer muziek in!!
zojuist even geprobeerd te vernieuwen en ja hoor zonder problemen nieuwe spots

Weet natuurlijk alleen niet hoe volledig Ziggo is, maar er zit tenminste alweer muziek in!!
zojuist even geprobeerd te vernieuwen en ja hoor zonder problemen nieuwe spots

-
bij mij doet spotnet ook niet meer bijwerken heeft nog gedaan tot 18-02-11 (12:45)
en ook alles geprobeert
grt.theo
en ook alles geprobeert
grt.theo