Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: Hitnews
- Internet: upc
Re: Spotnet + Hitnews-->geen updates meer
Kan iemand mij die oplossing eens stap voor stap uitleggen. Ik begrijp het niet helemaal. Bij voorbaat dank.
-
Gebruikt ook de SSL bij Hitnews en sedert vrijdag : no updates!
WTF is going on hier?
WTF is going on hier?
-
Ik heb hetzelfde probleem. Alle aangedragen oplossingen uitgeprobeerd. Helaas noppes..... Hitnews een mail gestuurd echter gezien alle reacties vrees ik met grote vrezen....... Ik zal dit onderwerp in de gaten houden voor evt nieuwe oplossingen.
-
- Usenet: pure usenet
- Internet: ziggo.nl
birdman schreef:Het blijkt dat als je deze provider instelt (nntp.aioe.org) dat het headeren een stuk sneller gaat dan bij Hitnews.
Een nadeel is er ook want als je een spot van +/-4 dagen of ouder wilt openen krijg je een foutmelding (spot is te oud)
Als je dus na het bijwerken je provider weer veranderd naar hitnews dan kun je alles openen, zelfs de nieuwste spots.
Het is dus even wat werk en hopelijk werkt Hitnews aan een spoedige oplossing.
Als ik weer verander naar hitnews verdwijnen alle nieuwe bijgewerkte posts.
-
Exact, dat heb ik ook. Ik heb ook een mail naar Hitnews gestuurd maar geen antwoord.dyep schreef:birdman schreef: Als ik weer verander naar hitnews verdwijnen alle nieuwe bijgewerkte posts.
-
- Usenet: hit news
- Internet: ziggo
ik heb sedert zat.09-04-11 geen updates meer.ssl.hinews.eu geprobeerd, ging wel updaten maar, laatste datum is 08-04-11. weet niet wat het probleem is?

-
- Usenet: hitnews
Welke usenetproviders doet het op dit moment wel goed? Dit probleem met Hitnews duurt echt veel te lang. De oplossing met nntp.aioe.org lijkt ook niet echt goed te werken. Ik zie maar een aantal nieuwe posts tussen gisteren en vandaag. Veel te weinig voor mijn gevoel....
-
- Internet: Ziggo
Hitnews staat bij spotnet niet meer in de provider lijst, weet niet of dit iets zegt....
-
met de nntp... oplossing werkt de nzb knop niet. Iemand een idee?djbass01 schreef:oplossing met nntp.aioe.org lijkt ook niet echt goed te werken. Ik zie maar een aantal nieuwe posts tussen gisteren en vandaag. Veel te weinig voor mijn gevoel....
-
spots bijwerken met de nntp oplossing, dan de spots openen die je wilt hebben en open laten staan, schakel nu over naar Hitnews de lijst is dan terug tot een paar dagen geleden maar de spots die je hebt geopend staan er nog en als je die opent werkt de nzb knop wel. Succes ermee!
Rob D schreef:met de nntp... oplossing werkt de nzb knop niet. Iemand een idee?djbass01 schreef:oplossing met nntp.aioe.org lijkt ook niet echt goed te werken. Ik zie maar een aantal nieuwe posts tussen gisteren en vandaag. Veel te weinig voor mijn gevoel....
Laatst gewijzigd door fonske1793 op 10 apr 2011, 11:01, 1 keer totaal gewijzigd.