Ervaringen & Discussie: TweakNews
Moderator: Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
Re: Kan niets meer plaatsen...
Hoi
Ja, ik krijg deze melding OOK sinds een paar dagen, als ik een reactie wil toevoegen.
Ik heb dus OOK Tweaknews...
Ja, ik krijg deze melding OOK sinds een paar dagen, als ik een reactie wil toevoegen.
Ik heb dus OOK Tweaknews...
Re: Kan niets meer plaatsen...
er lijken problemen te zijn bij tweaknews, ik verplaats je ook even naar dat topic
-
Re: Ervaringen & Discussie: TweakNews
Zou je de link er ff bij kunnen zetten waar ik m dan kan vinden?
BvD.
GreetZZZ Gummie ;0)
BvD.
GreetZZZ Gummie ;0)
-
uhhhh, waar zit dat topic dan?er lijken problemen te zijn bij tweaknews, ik verplaats je ook even naar dat topic
-
kan GEEN bericht plaatsen beantwoorden
als ik wat uit de lijst selecteer bv een dvd 5 en ik wil de poster/spotter bedanken dan loopt spotnet vast en kan ik het bericht niet plaatsen hieronder een voorbeeld van mijn servers.xml(zonder wacht woord)
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.tweaknews.nl" Username="defaab" Password="===" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="news.tweaknews.nl" Username="defaab" Password="===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
help?
Jackson
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.tweaknews.nl" Username="defaab" Password="===" Port="119" SSL="0" Connections="7" />
<Server Type="Uploads" Server="news.tweaknews.nl" Username="defaab" Password="===" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
help?
Jackson
Angels Never Die They Just Go To Hell
-
- Usenet: LightningUsenet
- Internet: KPN
- Leeftijd: 30
Re: kan GEEN bericht plaatsen beantwoorden
waarschijnlijk is er een fout met je uploads server, vraag dit even in het tweaknews topic. viewtopic.php?f=16&t=247
Re: kan GEEN bericht plaatsen beantwoorden
helaas lijkt tweaknews problemen te hebben de laatste tijd. Ik plaats je even bij de andere tweaknews gebruikers die daar ook mee worstelen
-
maar waar heb je ons nou heen geplaatst? ik kan het nergens anders vinden dan hier
-
Het probleem ligt zeker bij Tweak peepzz,ik heb nu een andere payserver op staan en nu lukt het in 1x met aanmelden!
Bedankt voor jullie reply's !
Voor aanmelden zal ik iig deze andere payserver gebruiken newsconnection.nl.
GreetZZZ Gummie ;0)
Bedankt voor jullie reply's !

Voor aanmelden zal ik iig deze andere payserver gebruiken newsconnection.nl.
GreetZZZ Gummie ;0)
-
ok, dan ga ik ff een vette mail sturen naar Tweaknews..........