steeds minder spots

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

stoledo
Answers: 0
Usenet: Easyusenet+Lightning
Internet: Ziggo
Leeftijd: 50

Re: steeds minder spots

Bericht door stoledo »

Ik ben even een goede database aan het uploaden naar mijn dropbox. Als ie klaar is (kwartiertje denk ik) dan zal ik jou even een PB sturen met de link er naartoe. Deze database hoef je overigens niet te hernoemen want ik gebruik dezelfde provider als jij ;)

De database bevat 372.189 spots en is ontdaan van alle dubbele spots. Je hoort van me!
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

badboy
Usenet: xsnews
Internet: tele2

Bericht door badboy »

retro1964 schreef:
atoom schreef:Het ziet er naar uit dat het een header server probleem is.

Als je:

<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />

of

<Server Type="Headers" Server="news.mi.ras.ru" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />

gebruikt heb je geen probleem, althans de reacties blijven dan weer hangen op 51% :problem: jammer genoeg.
DANK JE WEL !! WERKT!! geen reacties maar kan wel weer spots bekijken zet het weer terug als het probleem is opgelost!!
ook gedaan werkt goed thx
reacties werken ook goed
gr bad boy

hanshendrix
Usenet: Easyusenet
Leeftijd: 66

Bericht door hanshendrix »

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.easyusenet.nl" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="10" />
<Server Type="Uploads" Server="reader.easyusenet.nl" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>

Dit is wat ik nu heb ingesteld, zonder succes, heb ik het goed gedaan?
Greetz Hans

stoledo

Bericht door stoledo »

hanshendrix schreef:<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="reader.easyusenet.nl" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="10" />
<Server Type="Uploads" Server="reader.easyusenet.nl" Username="" Password="" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>

Dit is wat ik nu heb ingesteld, zonder succes, heb ik het goed gedaan?
dat is prima... Overigens wel ff je eigen gebruikernaam en password invullen he ;)
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

hanshendrix

stoledo schreef:Ik ben even een goede database aan het uploaden naar mijn dropbox. Als ie klaar is (kwartiertje denk ik) dan zal ik jou even een PB sturen met de link er naartoe. Deze database hoef je overigens niet te hernoemen want ik gebruik dezelfde provider als jij ;)

De database bevat 372.189 spots en is ontdaan van alle dubbele spots. Je hoort van me!
Oké, ik wacht geduldig af, alvast bedankt :thanks:
Greetz Hans

hanshendrix

Dit is wat ik nu heb ingesteld, zonder succes, heb ik het goed gedaan?[/quote]

dat is prima... Overigens wel ff je eigen gebruikernaam en password invullen he ;)[/quote]

Ik had mijn persoonlijke gegevens even verwijdert. :zwaai:
Greetz Hans

stoledo

Bericht door stoledo »

hanshendrix schreef:Dit is wat ik nu heb ingesteld, zonder succes, heb ik het goed gedaan?
dat is prima... Overigens wel ff je eigen gebruikernaam en password invullen he ;)[/quote]

Ik had mijn persoonlijke gegevens even verwijdert. :zwaai:[/quote]

Dan heb je dubbele spots in je database staan. Dat probleem heb ik ook gehad. over 3 minuten is mijn upload klaar en dan stuur ik je een linkje via PB. Die database werkt bij mij prima nu met dezelfde instellingen zoals jij die nu ook hebt. en veel meer spots.

Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Topicstarter
24matt

Bericht door 24matt »

je hebt dus geen dubbele spots meer, dit heb je zekers verholpen door dbcleaner?

want door dit programma heb ik een probleem gekregen ja vanmorgen :

viewtopic.php?f=3&t=2044

mvg

hanshendrix

Er bestaan op deze wereld ook nog goeie kerels, tenminste als je van het "mannelijke geslacht" bent Stoledo.
Alles met succes geïnstalleerd, ik heb toch nog een klein "minpuntje", zie je PB. :thanku: (Respect) :thanks:
Greetz Hans

Melvintje
Usenet: XSnews
Internet: UPC 120Mbps

Bericht door Melvintje »

Hier ook al sinds vanochtend geen nieuwe spots meer

ben benieuwd wat dit nu weer voor probleem is

Ook soms problemen dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de server althans dat geeft spotnet aan
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer