Ik ben even een goede database aan het uploaden naar mijn dropbox. Als ie klaar is (kwartiertje denk ik) dan zal ik jou even een PB sturen met de link er naartoe. Deze database hoef je overigens niet te hernoemen want ik gebruik dezelfde provider als jij
De database bevat 372.189 spots en is ontdaan van alle dubbele spots. Je hoort van me!
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
stoledo schreef:Ik ben even een goede database aan het uploaden naar mijn dropbox. Als ie klaar is (kwartiertje denk ik) dan zal ik jou even een PB sturen met de link er naartoe. Deze database hoef je overigens niet te hernoemen want ik gebruik dezelfde provider als jij
De database bevat 372.189 spots en is ontdaan van alle dubbele spots. Je hoort van me!
hanshendrix schreef:Dit is wat ik nu heb ingesteld, zonder succes, heb ik het goed gedaan?
dat is prima... Overigens wel ff je eigen gebruikernaam en password invullen he [/quote]
Ik had mijn persoonlijke gegevens even verwijdert. [/quote]
Dan heb je dubbele spots in je database staan. Dat probleem heb ik ook gehad. over 3 minuten is mijn upload klaar en dan stuur ik je een linkje via PB. Die database werkt bij mij prima nu met dezelfde instellingen zoals jij die nu ook hebt. en veel meer spots.
Hulp nodig? Gebruik dan eerst de zoekfunctie. Kom je er niet uit, gebruik dan onderstaande knop
Er bestaan op deze wereld ook nog goeie kerels, tenminste als je van het "mannelijke geslacht" bent Stoledo.
Alles met succes geïnstalleerd, ik heb toch nog een klein "minpuntje", zie je PB.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.