Melding Spotnet werkt niet meer
Moderator: Moderator Team
-
Re: Melding Spotnet werkt niet meer
Gebruik ook hitnews. ( SSL of niet maakt niet uit )
Heb ook ziggo en textnews.news.cambrium.nl geprobeerd maar bij deze ook hetzelfde probleem.
Heb ook ziggo en textnews.news.cambrium.nl geprobeerd maar bij deze ook hetzelfde probleem.
-
- Usenet: Easyusenet+Lightning
- Internet: Ziggo
- Leeftijd: 50
Dit is gewoon een bugje inderdaad. Ik zie bij mij altijd staan dat er of 50 nieuwe spots zijn of 49... terwijl er soms meer en soms minder zijn, afhankelijk van hoelang ik niet heb bijgewerkt. Niet iets om je zorgen over te maken.FrenskeFrans schreef:Tijdens het bijwerken wordt er een berichtje getoond met daarin het aantal nieuwe spots. Dit aantal wijkt vaak sterk af van het aantal dat daadwerkelijk opgehaald wordt.
Grt, Ton
-
- Usenet: Hitnews
dus het ligt niet aan ons dan maar toch aan spotnet als dit een bugje ? want nu je hebt zegt ja is dat bij mij ook het geval met 50/49 nieuwe spots terwijl het er veel meer zijn meestal
-
Ja maar het is niet zo dat spotnet niet meer werkt. Dat is waar dit topic voor gestart is.
Als jij bij wijze van spreke eenmaal per week je spots bijwerkt geeft spotnet ook gewoon aan dat er 50 of 49 nieuwe spots zijn. Terwijl als je overzicht klaar is staan daar 500 of meer nieuwe spots. Ik zie dat niet echt als een probleem eerlijk gezegd.
Het topic hier is gestart omdat FrenskeFrans een foutmelding kreeg en spotnet niet kon draaien.
Als jij bij wijze van spreke eenmaal per week je spots bijwerkt geeft spotnet ook gewoon aan dat er 50 of 49 nieuwe spots zijn. Terwijl als je overzicht klaar is staan daar 500 of meer nieuwe spots. Ik zie dat niet echt als een probleem eerlijk gezegd.
Het topic hier is gestart omdat FrenskeFrans een foutmelding kreeg en spotnet niet kon draaien.
-
- Leeftijd: 41
Heb even door het topic heen gelurkt.
Wat mij wel opvalt is dat dit probleem enkel speelt bij vista / win7
Ik draai hier xp in een virtuele omgeving en heb nergens last van.
Krijg op een gegeven moment wel de melding virtueel geheugen problemen maar dat is omdat ik mijn XPeetje maar een zeer beperkt geheugen toeken.
Krijg op een gegeven moment wel de melding virtueel geheugen problemen maar dat is omdat ik mijn XPeetje maar een zeer beperkt geheugen toeken.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
-
stoledo schreef:Ja maar het is niet zo dat spotnet niet meer werkt. Dat is waar dit topic voor gestart is.
als je verder in mijn berichten leest, lees je dat ik ook er last van heb dat ik precies de zelfde melding krijg als FrenskeFrans
en ik update meerdere keren per dag dus ja ik krijg de foutmelding op het moment van vastlopen opnieuw starten werk het en zijn de spots ook idd toegevoegt dat is het probleem niet aub eerst lezen in mijn eerdere berichten....

-
Dat valt mij idd ook op, heb het namelijk zelf ook op een virtuele omgeving geprobeerd (XP) en dat lijkt tot nu toe goed te gaan, heb in vmware gewoon 3GB RAM gegeven en alles gaat goed, maar wat moeten wij dan als WIN7/Vista gebruikers hieraan doen? wachten op een volgende update denk ik?Psion schreef:Heb even door het topic heen gelurkt.

-
De melding "Spotnet werkt niet meer" is datgene wat er gemeld wordt door de pop-up/systeem. Ik zie geen reden om dat te weerleggen.stoledo schreef:Ja maar het is niet zo dat spotnet niet meer werkt. Dat is waar dit topic voor gestart is.
Ton
-
Klopt helemaal idd... tja ik zit hier op zoveel topics te kijken, dat het me af en toe door elkaar loopt. sorryatlihan schreef:als je verder in mijn berichten leest, lees je dat ik ook er last van heb dat ik precies de zelfde melding krijg als FrenskeFrans
en ik update meerdere keren per dag dus ja ik krijg de foutmelding op het moment van vastlopen opnieuw starten werk het en zijn de spots ook idd toegevoegt dat is het probleem niet aub eerst lezen in mijn eerdere berichten....

Maar even een vraagje. Als je die foutmelding krijgt, heb je niet toevallig van tevoren de database gesorteerd op een ander item dan datum? Bijvoorbeeld op naam spotter gesorteerd?
Het wil namelijk wel eens gebeuren dat spotnet foutmeldingen geeft wanneer je spotnet de vorige keer hebt afgesloten terwijl de database niet gesorteerd stond op datum.
@Psion: Ik draai hem hier wel op Win7 (32-bits) en ik heb geen problemen, dus het zou wel aan een bepaalde combinatie van besturingssysteem/hardware kunnen liggen misschien???
-
- Leeftijd: 41
Ik denk dat er op het moment niets anders op zit ja...
Ik ga hiervan ook even een entry aanmaken in de bugtracker.
Pas deze reply zo aan met een verwijzijng daartoe.
@Stoledo
Dat zou kunnen mijn conclusie was enkel gebasseerd op windows xp.
Ik heb nog geen enkele melding gezien van XP gebruikers omtrent SpotNet werkt niet meer.
Ik ga hiervan ook even een entry aanmaken in de bugtracker.
Pas deze reply zo aan met een verwijzijng daartoe.
@Stoledo
Dat zou kunnen mijn conclusie was enkel gebasseerd op windows xp.
Ik heb nog geen enkele melding gezien van XP gebruikers omtrent SpotNet werkt niet meer.
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.