Ja had ik ook, maar na 2x updaten is het redelijk te doen.martijn26 schreef:persoonlijk vind ik het 3x niks, het laden in het begin duurt een eeuwigheid heeft iedereen dit?
Win7-x64
Moderator: Moderator Team
Ja had ik ook, maar na 2x updaten is het redelijk te doen.martijn26 schreef:persoonlijk vind ik het 3x niks, het laden in het begin duurt een eeuwigheid heeft iedereen dit?
Windows 7 64bits sp1 spotnet v 1.7.1mrombout schreef:Ja had ik ook, maar na 2x updaten is het redelijk te doen.martijn26 schreef:persoonlijk vind ik het 3x niks, het laden in het begin duurt een eeuwigheid heeft iedereen dit?
Win7-x64
zou hij zo niet gewoon de laatste headerserver cambrium gebruiken?AlwaysConnected schreef:Windows 7 64bits sp1 spotnet v 1.7.1mrombout schreef:Ja had ik ook, maar na 2x updaten is het redelijk te doen.martijn26 schreef:persoonlijk vind ik het 3x niks, het laden in het begin duurt een eeuwigheid heeft iedereen dit?
Win7-x64
hij is nog nooit zo snel geweest
Ik heb mij servers zo ingericht
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="xxxx" Username="xxx" Password="x" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Headers" Server="news.grnet.gr" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Headers" Server="news.task.gda.pl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Headers" Server="textnews.news.cambrium.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="xxxxxxxxxxxx" Username="xxxxxx" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="3" />
<Server Type="Uploads" Server="xxxxxxxxxx" Username="xxxxxxxxxx" Password="xxxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Heb deze ergens gelezen en 3x headers heb ik idee dat het echt mega snel gaat
XXXX= is me eigen usnet
Ik heb geen idee, maar hij is echt supper snel hiermarkvermeer1969 schreef:
zou hij zo niet gewoon de laatste headerserver cambrium gebruiken?
Daar heb je natuurlijk gelijk in, was met FTD ook zo. En Spotnet krijgt nu de grote groep gebruikers te verwerken die allemaal een bepaalde basis gewend zijn qua applicatie dus er zal nog wel wat aan gesleuteld gaan worden.AlwaysConnected schreef:Is allemaal waar wat jullie zeggen, maar de persoon die het bouwt beslist wat hij gaat doen met het programma.
Ik ben blij dat het probleem wat er in 1.5.6 was is opgelost in 1.7 en 1.7.1 en dat de filters daardoor niet meer werken neem ik voor lief. De bouwen had ook kunnen zeggen jullie zoeken het maar uit ik ga wat anders doen.
Dus de klagers over filters zullen weer moeten gaan puzzelen ipv klagen
Het programma is gemaakt door een vrijwilliger en kosteloos.