Geen emoticons & blauw kruis
Moderator: Moderator Team
-
- Usenet: I-Telligent
- Internet: Ziggo
Re: Geen emoticons & blauw kruis
@DonDeMan
ik weet niet of het iets uithaalt hoor ,maar kijk eens in c:/gebruikers/JE EIGEN GEBRUIKERS NAAM/AppData/local/spotnet.
Ik heb daar een map van spotnet staan met een lang nummer erachter , als ik de map open zie ik nog oudere versies staan met in elke map 1 bestandje .XML
Die map kan je openen met Notepad++, dan krijg je een bestandje met Het aantal keren dat spotnet is open geweest ,maX aantal spots enz..
Het zal er misschien niets mee te maken hebben, want ik zie verder geen verwijzingen naar .ico ofzo, maar je weet het nooit , omdat er ook nog mappen zijn van de oudere versies .
ik weet niet of het iets uithaalt hoor ,maar kijk eens in c:/gebruikers/JE EIGEN GEBRUIKERS NAAM/AppData/local/spotnet.
Ik heb daar een map van spotnet staan met een lang nummer erachter , als ik de map open zie ik nog oudere versies staan met in elke map 1 bestandje .XML
Die map kan je openen met Notepad++, dan krijg je een bestandje met Het aantal keren dat spotnet is open geweest ,maX aantal spots enz..
Het zal er misschien niets mee te maken hebben, want ik zie verder geen verwijzingen naar .ico ofzo, maar je weet het nooit , omdat er ook nog mappen zijn van de oudere versies .

-
- Usenet: Eweka
- Internet: Telekom
- Leeftijd: 57
Idd, maar ik geloof ook niet dat het er iets mee te maken heeft. Ik heb nog eens gekeken hoe dit topic begonnen is..
En ik heb dat plaatje van dondeman geopend en dat is van predators (2010).
Ik heb in spotnet naar deze spot gekeken en zag dat het filter toevoeg plaatje weg is, maar bij mij is het een oogje, en geen kruis. ik denk dat het toch ergens een bestandsnaam is die of niet bestaat in zijn images lijst of een typefout bevat.
En ik heb dat plaatje van dondeman geopend en dat is van predators (2010).
Ik heb in spotnet naar deze spot gekeken en zag dat het filter toevoeg plaatje weg is, maar bij mij is het een oogje, en geen kruis. ik denk dat het toch ergens een bestandsnaam is die of niet bestaat in zijn images lijst of een typefout bevat.

-
- Usenet: I-Telligent
Ik heb de spot ook even geopend, en ik zie bij persson toevoegen wel een iccontje (heb icoontje wel zelf gemaakt).
Misschien ook inderdaad eens zoeken op de naam predators (2010) ??
Volgens mij heeft Don dit bij alles wat hij open maakt .
Misschien ook inderdaad eens zoeken op de naam predators (2010) ??
Volgens mij heeft Don dit bij alles wat hij open maakt .

-
Ja bij alle spots denk ik ook dat hij dat heeft.
Daarom denk ik dat hij steeds wel een nieuwe versie van spotnet installeerd, maar wellicht steeds dezelfde filters EN image folder waarin dan een typefoutje in een ico file is, of zelfs geheel ontbreekt.
Ik zou graag een screenshot van zijn complete images folder (dus de inhoud) willen zien.
Daarom denk ik dat hij steeds wel een nieuwe versie van spotnet installeerd, maar wellicht steeds dezelfde filters EN image folder waarin dan een typefoutje in een ico file is, of zelfs geheel ontbreekt.
Ik zou graag een screenshot van zijn complete images folder (dus de inhoud) willen zien.

-
- Usenet: XsNews
Hoi,
Ik heb het idd bij alle spots die ik open. geen kruis. [Het oogje is volgens mij v/d ftd look?]
Ik heb nu gewoon een standaard versie en theme van spotnet hoor. Geen enkele aanpassing gedaan. Ik heb de appdata/local/spotnet map gevonden en er staan idd een paar mapen van de verschillende versies in. Ik ga allemaal behalve de laatste even verwijderen en dan opnieuw opstarten. Of is het beter om gewoon heel spotnet te verwijderen incl de 3 mappen [app data, program files en programdata] en dan een fresh install van spotnet te doen?
In mijn images folder zit gewoon het add.ico bestandje hoor. Hij is ook gewoon zichtbaar aan de linkerkant in het menu om een filter toe te voegen.
Ik heb het idd bij alle spots die ik open. geen kruis. [Het oogje is volgens mij v/d ftd look?]
Ik heb nu gewoon een standaard versie en theme van spotnet hoor. Geen enkele aanpassing gedaan. Ik heb de appdata/local/spotnet map gevonden en er staan idd een paar mapen van de verschillende versies in. Ik ga allemaal behalve de laatste even verwijderen en dan opnieuw opstarten. Of is het beter om gewoon heel spotnet te verwijderen incl de 3 mappen [app data, program files en programdata] en dan een fresh install van spotnet te doen?
In mijn images folder zit gewoon het add.ico bestandje hoor. Hij is ook gewoon zichtbaar aan de linkerkant in het menu om een filter toe te voegen.
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...
-
Tja, je hebt al eerder alles eraf gehad en opnieuw installeerd. En dat heeft niet geholpen. 
maar je zou het kunnen proberen om ALLES een keer te verwijderen en dan weer 1.7.4 erop zetten.
Suc6

maar je zou het kunnen proberen om ALLES een keer te verwijderen en dan weer 1.7.4 erop zetten.
Suc6

-
Alles behalve dus die appdata/local/spotnet folder. [waar btw alleen een user.config file inzit]
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...
-
Ik zou alles wat ik van spotnet kan vinden eraf gooien. En dan weer installeren. Maar als dat niet lukt met dat oogje of kruisje zou ik toch andere stappen nemen... Je noemde zelf al windows opnieuw installen.. Denk ook eens aan vmware?

DonDeMan schreef:Alles behalve dus die appdata/local/spotnet folder. [waar btw alleen een user.config file inzit]
alles weg Don, we moeten het nu werkend gaan krijgen anders komen we je computer zelf ophalen

-
Ja dat heb ik dus de laatste keer ook gedaan. Ik bedoelde dus dat ik alle voorgaande keren tijdens het verwijderen alles behalve die ene map had verwijderd [omdat ik het bestaan ervan niet wist]. De laatste keer heb ik die map dus wél verwijderd, maar zonder het gewenste resultaat.
Hahaha... laat je wel een "lenertje" voor me achter als je mijn laptopje komt halen...
Hahaha... laat je wel een "lenertje" voor me achter als je mijn laptopje komt halen...
+++++++++++++++++++++
© DonDeMan...
© DonDeMan...