Ik heb de JS file niet bewerkt. De regels die jij noemt staan er nog steeds in, maar werden niet uitgevoerd door de server. Dat gebeurt nu wel en daarom zie je ze niet meer
Ik heb de bovenste code uit die js file gehaald. en js file op mijn eigen server gezet en toen heb ik deze file veranderd
C:\ProgramData\Spotnet\Theme\ en dan file spot.htm geopend en deze regel gewijzigd
Let op dat de blacklist en whitelist niet wordt geupdate als je 'm op je eigen server zet. Daarom is het wellicht toch verstandig om terug te switchen naar de jij.haatmij.nl, en jouwne alleen in noodgevallen te gebruiken
Als er dus niets aan het script is veranderd, hoe komt het dan dat het bij mij nog niet werkt? Zijn er nog anderen die het probleem eerst hadden maar waarbij het nu wel weer goed werkt? Of hebben anderen ook nog problemen? In dat laatste geval weet ik dat het niet aan mijn Spotnet ligt.
Ik krijg die fout ook nog steeds. Dit is wat ik gedaan heb. Heb eerst de spotnet.htm terug gezet. En toen heb ik dat progje uitgevoerd voor spotnet 1.8 en dan krijg ik nog steeds die fout.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent those of the Management of Spot-net.nl Forums.
The Management of the Spot-net.nl Forums does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommendations, made by, or implied by, any member or guest visitor of Spot-net.nl Forums that results in any loss whatsoever in any manner to a member of Spot-net.nl Forums, or to any other person.
Furthermore, the Management of Spot-net.nl Forums is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from Spot-net.nl Forums.