Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

apwissink
Answers: 0
Usenet: news.lightningusenet
Internet: ziggo

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Bericht door apwissink »

Baal ook van dat LU het niet doet, tis het zelfde als of ik op vakantie ben en geen borrelnootjes bij me heb mis ik die gewoon . Nu heb ik het zelfde je kan niet ff lekker kijken of er wat leuks op spotnet staat, gaat niet gelijk om het binnen halen want staat ook niet altijd wat leuks op (voor mij terminste) kan wel een proef abo nemen maar heb eigenlijk nooit te klagen gehad bij LU en heb nog abo van 2,50 per mnd tot 2012 maar als je gaat kijken wat je binnen hengeld en niet bij de videotheek hoeft te huren ben je nog goedkoop uit geweest als je gaat vergelijken. Men moet niet gelijk gaan klagen natuurlijk is het ff balen maar ga eens kijken hoeveel goedkoper je bent met een payserver dan huren.

Lowbeatz
Usenet: Lightning
Leeftijd: 48

Bericht door Lowbeatz »

ben het eens met apwissink,het eventuele verlies van je geld weegt niet op tegen wat je allemaal al binnengehengeld heb,ik vind het evengoed netjes dat ze iedereen een mailtje gestuurd hebben,ondanks dat het weekend was,ik kan genoeg bedrijven die in zo'n geval de klanten gewoon pas op maandag een berichtje sturen,sorry maar ben gewoon zeer tevreden over Lightning usenet.Echt gewoon nog nooit problemen met ze gehad en als ze stoppen tja dan is dat niet anders.Hoe je het went of keert we kunnen alles voor een scheet en 3 knikkers downloaden en dan nog zeuren,ik schaam me bijna om nederlander te zijn met al dat zuinige gedoe,als je het zonde van je geld vind moet je gewoon per maand betalen,kan je nooit meer dan 1 maand verliezen,ik zit in de bijstand en zelf ik kan die paar euro wel missen,dus geef ze gewoon nog een paar dagen dan zien we wel verder,maar stop AUB met zeuren over het verliezen van een paar euro,economie moet blijven draaien en eerlijk gezegd,als je alles zou moeten kopen in de winkel dan ben je vele malen meer kwijt,sorry als je je hierdoor aangesproken voelt maar geduld is een schone zaak en is nog nooit iemand slechter van gewoorden :crazy:

koosr46
Usenet: Sunny
Leeftijd: 79

Bericht door koosr46 »

Ik ben het ook voor meer dan 100% eens met APWISSINK en LOWBEATZ. Ook ik erger me bont en blauw aan die negatievelingen. Persoonlijk vind ik die mensen een stuk misselijk makender dan deze provider. Ik heb er nu ruim een jaar gebruik van kunnen maken en nog nooit een probleem gehad. Nu zijn ze buiten hun schuld om een tijdje uit de lucht, nou en. Wat zullen jullie schreeuwen als jullie normale provider eens plat ligt of als je mobieltje het een tijd niet doet. Ik hou steeds in mijn achterhoofd dat we allemaal met iets illegaals bezig zijn en ik denk dat het verhaal "NIEUWSGROEPEN" toch op zijn laatste benen loopt. Als BREIN de eerste gewonnen heeft zullen er snel meerdere volgen.

Blauwbek
Moderator Team Leider
Usenet: UNS
Internet: UPC
Contacteer:

Bericht door Blauwbek »

Oke, punt is duidelijk, LU heeft probleempjes.

Laten we nu even wachten tot een definitieve oplossing van LU, in de tussentijd elkaar niet bashen svp.

Onder deze lijn even niet meer op bovenstaande discussie ingaan aub. dit gaat niet meer over LU maar de mening van de ander
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Dreamingman
Usenet: lightningusenet
Internet: telfort

Bericht door Dreamingman »

Lightningusenet werkt gewoon weer. Het is nog wel hortent en stotend. Maar ben er van overtuigd dat dit ook wel weer opgelost en beter gaat worden. Af en toe begint de download stil te staan maar gaat dan paar seconden later wel gewoon weer verder. Er is nog geen continuiteit. Er zitten nog teveel pieken in dat de boel stilstaat. Maar verbinding kan er in iedergeval weer gemaakt worden.

jojo44

Bericht door jojo44 »

Ja hier ook hakkelt wel ,maar ik denk dat het goed komt

Cherek

Bericht door Cherek »

Account sharers moeten nog even geduld hebben. De verbinding werkt zo te zien nog niet op alle poorten, maar enkel op 119,563.

DappereDodo

Bericht door DappereDodo »

Sinds vandaag inderdaad weer verbinding, MAAR problemen zijn nog niet opgelost. Ik krijg enorm veel incomplete files die via een andere provider wel binnen komen (zit even bij sunnyusenet). Vind het alleen erg jammer dat LUop hun site geen informatie verstrekken over de status.Verder heb ik alle begrip dat LU niet eventjes 123 op een andere news aanbieder kunnen overstappen (zijn zelf puur een reseller).

Grz

avious
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Bericht door avious »

Het werk inderdaad weer (gaat nog niet van harte maar er gebeurd wel weer iets) (er is dus weer hoop)

Megalos
Usenet: Sunny Usenet
Internet: UPC

Bericht door Megalos »

Hier gaat het ook weer (met horten en stoten weliswaar). Merken jullie ook dat de tekst-retentie erg is afgenomen? De free.pt groep gaat maar terug tot ongeveer 445 dagen. Dit betekent dat er heel veel spots niet getoond worden in SN, SL, SG en SW.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer