Onderwerp over de download Spotnet Improver

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team

TifKag
Answers: 0

Re: Onderwerp over de download Spotnet Improver

Bericht door TifKag »

Krukas schreef:
TifKag schreef:
Krukas schreef:Als ik me niet vergis is jouw ID: rgDomw
Klopt, maar toch word mijn eigen ID niet groen weergegeven :?:
Ziet je reactie veld wel zo uit als in de afbeelding?
Zoniet, dan denk ik dat je een oude versie van SI hebt. Zoek op Spotnet naar: Spotnet Improver (smileys, blacklist, whitelist, ...) gespot door Thisegss, him self op vrijdag (23:50)
Afbeelding
Ik werk al een tijdje met SI, en ik weet hoe het eruit moet zien, en dus.......ja voor de rest werkt alles wel goed (Smilies, knippen, plakken, white en blacklist, vegroten en verkleinen van het reactie veld , enz, enz) alleen mijn eigen ID highlight niet (en mijn ID is niet veranderd, en ik weet dat het hoofdlettergevoelig is)

-- [bericht automatisch samengevoegd - 29 nov 2011, 17:00] --
Krukas schreef: Spotnet 1.8 en hoger werkt niet meer met het CustomHTML in het settings.xml bestand.
De verwijzing naar het Improver.js script staat nu in ..\Spotnet\Theme\spot.htm
Daarom is het ook heel slordig en verwarrend dat in de eerste post bij de 1.8 versie nog wel het <CustomHTML> gedeelte staat.

Krukas
Usenet: Tweaknews/Astraweb
Internet: KPN

Bericht door Krukas »

TifKag schreef:Ik werk al een tijdje met SI, en ik weet hoe het eruit moet zien, en dus.......ja voor de rest werkt alles wel goed (Smilies, knippen, plakken, white en blacklist, vegroten en verkleinen van het reactie veld , enz, enz) alleen mijn eigen ID highlight niet (en mijn ID is niet veranderd, en ik weet dat het hoofdlettergevoelig is)
Ik denk dat we (tinw) een bugje ontdekt hebben.
Ik draai SI lokaal en kan dus lokaal ID's toevoegen aan de black/white list.
Zet ik je ID op de blacklist dan wordt je ID wel rood, de blacklist regel doet het dus goed.
Zet ik je ID op de Whitelist gebeurt er niets, mogelijk een bugje in de whitelist regel.
Ik denk dat dit verband houd met de EigenID regel.

Thisegzz, Ps3udO kunnen/willen jullie hier op inspringen?

TifKag

Bericht door TifKag »

Ik weet niet wat ze gedaan hebben, maar het werkt weer

Dank je

Krukas

Bericht door Krukas »

@ Thisegzz
Het 'lullige' probleempje is volgens mij op te lossen door \b voor en achter het woord te zetten.

Bedankt voor het toevoegen :D
Laatst gewijzigd door Krukas op 03 dec 2011, 19:24, 1 keer totaal gewijzigd.

TifKag

Bericht door TifKag »

Zou het kunnen zijn dat de server eruit ligt, krijg nu helemaal niks meer te zien van SI, en SpotNet wordt er erg traag van !!

Krukas

Bericht door Krukas »

TifKag schreef:Zou het kunnen zijn dat de server eruit ligt, krijg nu helemaal niks meer te zien van SI, en SpotNet wordt er erg traag van !!
Ik krijg idd 404 als ik naar de site haatmij.nl ga.

En weer terug online :clap:

DarkChild

Bericht door DarkChild »

Thisegzz schreef:Ik heb 'tering' uit de lijst verwijderd. Levert inderdaad te veel false positives op.

Met de reacties heb ik geen problemen. Ondervinden meer mensen hier last van?
Problemen met reacties plaatsen blijven voortduren, soms duurt het wel een kwartier voor ze zichtbaar worden in Spotnet 1.7.6., soms lukt dat zelfs helemaal niet. Dan plaats ik ze opnieuw, soms tot 3 maal aan toe. Dan 'lijkt' het in Spotnet met Spotnet Improver of er maar 1 is doorgekomen, maar als je bijvoorbeeld in Spotlite of Spotnet zónder het script kijkt zie je de reactie gewoon 3 maal staan.

Het kan dus bijna niet anders of het script filtert reacties of houdt deze tegen, of is er een andere verklaring?

Ik overweeg het script dan maar lokaal te gaan installeren, omdat ik de meerwaarde van het script wel zie, maar de 'reactie problematiek' eerder erger dan minder wordt.
Echter, ik las ergens dat dit niet samenkan met het 'online' script dat ik nu gebruik. Is er een makkelijk manier om dit script te verwijderen en voor de lokale variant te gaan?
En veel belangrijker: gaat dit eigenlijk wel iets uitmaken voor het plaatsen van reacties?

EDIT: Volgende gedaan:
Spotnet compleet verwijderd inclusief register items=> opnieuw geinstalleerd=> Spotnet Local installer gebruikt. (uiteraard met Spotnet 'afgesloten' ;))

Vervolgens SpotnetImprover176.exe installed. Gevolg: instellingen van lokaal instalatie lijken ineens te werken (lettertype 12 ;)) én reacties allemaal zichtbaar...zou het dan toch? Wel apart, omdat ik het eigenlijk 'verkeerd om' heb geinstalleerd.

Lijkt dus opgelost, dit is ook de eerste keer dat ik mijn eigen nick name in het blauw zie (voorheen alleen rood bij eigen spots)

Ik laat mijn oorspronkelijke probleemomschrijving staan voor anderen of op/aanmerkingen

Fingers crossed dat het blijft werken! :thanku:

EDIT 2: zodra het later wordt/de traffic toeneemt duurt het langer voor het script reacties doorgeeft in Spotnet, zowel lokaal als online maakt dat geen verschil.
Op dit moment kan het tot een minuut of 6 duren, soms wel eens een half uur.
Dat vind ik wel een groot nadeel

MassD67
Leeftijd: 57

Bericht door MassD67 »

Thisegzz zou je ons kunnen vertellen waarom Bassie userid : gZXbQ ineens op de blacklist is beland? Volgens mij hoort hij daar echt niet op thuis.

Ik heb het nagegaan met behulp van Spotweb, waar we tegenwoordig ook de reacties volledig op kunnen halen, maar ik kan helemaal niets kwalijks vinden bij Bassie.

Overigens werkt je blacklist nog steeds geweldig in Spotweb, keep up the good work. :goed:

mvg MassD67

Thisegzz
Moderator Team Lid
Usenet: I-Telligent
Internet: Ziggo

Bericht door Thisegzz »

Excuses, die hoort daar inderdaad niet te staan. Hij is er weer vanaf ;)
Afbeelding
Maker van: Spotnet Improver, SpotGrit moviemeter addon, SpotTrailer, Spotnet ColorUpdate, Spotnet OutOfMemory Patch

DarkChild

Bericht door DarkChild »

@Thisegzz of iemand anders,

voortboordurend op mijn vorige post:

waarom zijn op sommige momenten reacties wél in SpotLite zichtbaar zijn en niet in Spotnet?

Geplaatste reacties geplaats in Spotnet staan direct in Spotlite, in Spotnet kan het soms minuten duren en steeds vaker sneuvelen ze altogether.

Ligt dit aan de criteria in het script, die blijkbaar niet 1:1 alle headers daarin overneemt/drukte op de server?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer